Alimentaţia recomandată pentru un ten fără probleme

Aspectul şi culoarea pielii sunt influenţate de starea de sănătate, gradul de nutriţie şi hidratare, dar şi de fenomenul de îmbătrânire, expunerea la soare, funcţionarea corectă a sistemului imunitar şi starea psiho-emoţională.

Aspectul şi culoarea pielii sunt influenţate de starea de sănătate, gradul de nutriţie şi hidratare, dar şi de fenomenul de îmbătrânire, expunerea la soare, funcţionarea corectă a sistemului imunitar şi starea psiho-emoţională.

Alimentaţia joacă un rol major în menţinerea sănătăţii pielii – anumite alimente determină protecţia împotriva razelor ultraviolete, carenţele de vitamine şi minerale duc la deshidratare şi afectează capacitatea de cicatrizare, în timp ce alte produse pot declanşa eczeme şi alergii.

Există diferite tipuri de probleme ale pielii, iar acestea sunt printre cele mai frecvente – învaţă să le combaţi!

Pielea cu riduri premature şi semne de îmbătrânire precoce

  • Consumă zilnic o cantitate minimă de grăsimi, de preferat nesaturate: ulei vegetal, seminţe, fructe oleaginoase (alune, nuci), peşte gras (somon, ton, macrou, sardine), măsline sau avocado.
  • Apelează frecvent la alimentele bogate în antioxidanţi, care previn îmbătrânirea şi ajută la păstrarea integrităţii colagenului: fructe de pădure, citrice, morcovi, legume şi fructe de culoarea galbenă, portocalie, roşie sau verde.

Vezi care sunt „ingredientele” pentru o piele fără defecte

Pagina 1 din 2
Iulia Pocol
Iulia Pocol

De mai bine de o săptămână, scriu şi rescriu acest text. Am înţeles că trebuie să pară profesionist, dar să nu vă sperie.

Sincer, la 20 de ani, nu aş putea spune că experienţa mă recomandă şi nici că sănătatea era interesul meu principal.

Totuşi, nu pot să nu ... citește mai mult

Mătreaţa: tratamente naturale
Mătreaţa: tratamente naturale
Cel mai nou articol Video:
Conf. univ. dr. Cristian Surcel: adenom versus cancer de prostată