Caisele, fructele ideale în slăbire, cu o mulţime de beneficii pentru adulţi şi copii – VIDEO by CSID

Ştiaţi că trei caise fac o gustare comodă pentru persoanele aflate la dietă (48 de kcal conţinute de 100 g de caise)? Urmăreşte acest video pentru a descoperi beneficiile caiselor în alimentaţie

O porţie de 100 g caise (aproximativ 3 bucăţi) proaspete conţin numai 48 kcal, cu 11 % carbohidraţi, 1.5 % proteine şi niciun gram de lipide. „Sunt fructe în care întâlnim micronutrienţi precum carotenoizii, o familie de peste 600 de substanţe care se găsesc în plante şi care sunt transformate de organism în vitamina A.

Aceştia se găsesc în fructe şi legume verzi, galbene şi portocalii, cum sunt morcovii, dovleacul, cartofii dulci, caisele, spanacul, broccoli.

Vitamina A este un antioxidant şi este esenţială în dieta pentru sănătatea ochilor, a pielii, părului, dinţilor şi oaselor). Alţi micronutrienţi pe care îi conţine: vitamina C, vitamina E, magneziu, potasiu, cupru sau mangan, dar şi fibre.

Necesarul de fibre pentru un adult este de aproximativ 14 g pentru fiecare 1000 kcal, 3 caise proaspete aducând 2 g fibre”, precizează nutriţionistul Mihaela Posea pentru Ce se întâmplă, doctore?