Ai mâncat prea mult? Trucuri pentru a remedia „dezastrul”

Sărbătorile de Paşte şi autoizolarea au dus la excese alimentare în cazul multora dintre noi. Există câteva reguli pe care le poţi urma pentru a restabili echilibru după o masă prea abundentă.

Sărbătorile de Paşte şi autoizolarea au dus la excese alimentare în cazul multora dintre noi.Există câteva reguli pe care le poţi urma pentru a restabili echilibru după o masă prea abundentă.

Nu te învinovăţi. Una-două mese mai consistente nu îţi vor ruina sănătatea.În plus, sentimentul de vinovăţie poate duce la depresie, ceea are efecte grave asupra metabolismului.

Încearcă mişcări uşoare, întinderi, flexări, scuturatul gambelor.Nu încerca antrenamente intense mai devreme de 3-4 ore după masa. Organismul este deja solicitat cu digestia alimentelor.

 

Nu te aşeza imediat după ce ai mâncat. Spală vasele, curăţă bucătăria sau pune  aspiratorul.Evită băuturile carbogazoase şi consumă, în schimb apă, dar nu exagerat.

Porţionează mâncarea din frigider şi planifică următoarele mese cu cantităţi mai mici. Mănâncă încet şi conştient. O masă ar trebui să dureze 20 de minute, fără televizor, computer sau telefon.

sursa foto: shutterstock, profemediaimages.ro