Protecţia părului tău vine din farfurie

Acum când soarele îşi arată colţii, fă un shopping inspirat pentru protecţia părului. Şi aici ne referim la alimentele care încearcă din răsputeri şi uneori chiar reuşesc să-l menţină strălucitor, în ciuda vremurilor fierbinţi.
Protecţia părului tău vine din farfurie

Acum când soarele îşi arată colţii, fă un shopping inspirat pentru protecţia părului. Şi aici ne referim la alimentele care încearcă din răsputeri şi uneori chiar reuşesc să-l menţină strălucitor, în ciuda vremurilor fierbinţi. Aşa că mănâncă des:

  • Somon – conţinutul de Omega 3 este un aliat de bază al aspectului sănătos al firului de păr.

 

  • Fructele colorate – căpşunele şi piersicile stau excelent stau ecelent la capitolul “vitamina C”, element ce favorizează producerea colagenului, esenţial pentru firul de păr.
     
  • Legume verzi – spanacul şi broccoli au vitamina A, implicată cu brio în reglarea secreţiei de sebum.
Beatrice Osanu
Beatrice Osanu
Beatrice Osanu este unul dintre oamenii “Ce se întâmplă, doctore?” care a asistat la naşterea emisiunii în 2002 şi a revistei în 2005. În anii care au trecut de atunci, a cunoscut sute de medici, nutriţionişti, antrenori de fitness şi psihologi, dar şi celebrităţi care au inspirat-o, ... citește mai mult
Ce nu ştiai despre…căscat
Ce nu ştiai despre…căscat
Cel mai nou articol Video:
Nora Neghină, psiholog: ce determină comportamentul adictiv
Recomandări:
10 lucruri pe care le poți face pentru a preveni atacul cerebral
10 lucruri pe care le poți face pentru a preveni atacul cerebral
Inteligența artificială depistează mincinoșii. Cum funcționează testul
Inteligența artificială depistează mincinoșii. Cum funcționează testul