Includerea nucilor în regimul alimentar contribuie la scăderea colesterolului

Includerea nucilor în regimul alimentar ar putea contribui la scăderea colesterolului, publicat în revista BMJ Open Diabetes Research & Care.
Includerea nucilor în regimul alimentar contribuie la scăderea colesterolului

Includerea nucilor în regimul alimentar ar putea contribui la scăderea colesterolului, publicat în revista BMJ Open Diabetes Research & Care.

Cercetători de la Universitatea Yale au supus studiului un număr de 112 persoane, pe care le-au împărţit în două grupe. În primul grup, participanţii au beneficiat de sfaturi privind nutriţia şi au urmat un regim sărac în calorii. În celălalt grup, fiecare persoană a consumat ce a dorit, fără a primi vreun sfat.

Apoi, cercetătorii le-au cerut unor persoane alese la întâmplare să consume zilnic, în plus faţă de regimul lor, 56 de grame de nuci (336 de calorii). Celelalte persoane nu au mâncat nuci timp de şase luni.

După această perioadă, cercetătorii au constatat o scădere a colesterolului rău (LDL) şi a colesterolului global în cazul persoanelor care consumaseră zilnic nuci.

Deşi nucile aduc beneficii organismului, datorită acizilor graşi, vitaminelor şi mineralelor pe care le conţin, trebuie să se evite consumul excesiv, pentru că sunt calorice şi ar putea favoriza o creştere în greutate.

O nouă reţetă a fericirii în cuplu
O nouă reţetă a fericirii în cuplu