Exerciţii pentru sclavii biroului

Un studiu danez a descoperit o metodă simplă prin care persoanele care îşi petrec foarte mult timp la birou pot elimina durerile şi senzaţia de înţepenire din zona umerilor şi a gâtului.
Exerciţii pentru sclavii biroului

Un studiu danez a descoperit o metodă simplă prin care persoanele care îşi petrec foarte mult timp la birou pot elimina durerile şi senzaţia de înţepenire din zona umerilor şi a gâtului.

O oră pe săptămână (o sesiune fără oprire sau 3 sesiuni a câte 20 de minute) de exerciţii cu gantere de mică greutate este de ajuns pentru a elimina durerile de umeri şi de gât, creşterea forţei fizice putând îmbunătăţi viaţa a milioane de persoane care îşi petrec orele de muncă la birou.

În medie, s-a constatat o reducere de 47% a durerii printre cei care au făcut exerciţii pentru 1 oră/săptămână şi una de 61% în cazul celor care au lucrat în 3 sesiuni de câte 20 de minute/săptămână.

Citeşte şi: Jane Fonda: „activitatea fizică este cheia menţinerii sănătăţii la orice vârstă”

Exerciţii fizice de iarnă

Antrenament cardio sau creştere musculară?

Cum consumăm dulciuri la vârsta a treia
Cum consumăm dulciuri la vârsta a treia