Obiceiuri sănătoase pentru sistemul imunitar

Există câteva obiceiuri sănătoase însă care ne pot ajută să ne îmbunătățim sistemul imunitar.
Obiceiuri sănătoase pentru sistemul imunitar
Foto: pexels

Sănătatea sistemului imunitar nu mai este o preocupare doar de sezon, având în vedere că de aproape doi ani ne confruntăm cu pandemia. Există câteva obiceiuri sănătoase însă care ne pot ajută să ne îmbunătățim sistemul imunitar.

Obiceiuri sănătoase pentru sistemul imunitar

Respiră aer curat

Stresul poate afecta sistemul imunitar, iar asta o spun studiile. Oamenii de știință au descoperit că ieșirile în aer liber, în natură, ajută la combaterea stresului datorită efectelor pozitive care cresc nivelul de oxigen din creier, reduc inflamațiile și unde pui că te bucuri și de o doză de vitamina D. Așadar, fie că ieși să-ți plimbi cățelul, că ieși să alergi sau pur și simplu să te plimbi prin curte, în fiecare zi ar trebui să faci o rutină din asta.

Folosește suplimente

Avem nevoie de vitamine și minerale, iar pentru sistemul imunitar ideale sunt vitaminele C, D și zincul. Bineînțeles, cu o dietă echilibrată ne putem bucura de necesarul zilnic recomandat, dar pentru că trăim într-o lume modernă în care timpul este un lux, cea mai bună variantă în acest sens, mai ales dacă sărim peste micul dejun, este că optăm pentru suplimente.

Alege un sunet care să te relaxeze

Există multe aplicații care oferă sunete de relaxare: ciripitul păsărelelor, foșnitul frunzelor, bătaia vântului, valurile mării, ploaia și multe altele. Toate acestea ajută la reducerea stresului și te pot ajuta să ai un somn relaxant.

Fă sport

Sportul este benefic pentru sistemul imunitar pentru că ajută la reducerea stresului și inflamațiilor și chiar întărește anticorpii. Acești factori contribuie la un sistem imunitar mai sănătos. Poți începe cu o clasă de yoga sau de fitness, iar dacă te temi de prezența virusului, nu încerca să găsești scuze. Poți face sport și online.

Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Tensiune crescută în sarcină: ce e de făcut explică dr. Ingrid Gheorghe, Sanador