Utilizator: totbiroul. Parola: candnuvedeseful

Pentru ca le distrag angajatilor atentia de la sarcini si le rapesc minute sau chiar ore, care puteau fi dedicate unui proiect cum nu s-a mai vazut, jumatate dintre companiile americane au decis: gata cu site-urile de socializare la munca! O fi bine, o fi rau?
Utilizator: totbiroul. Parola: candnuvedeseful
Utilizator: totbiroul. Parola: candnuvedeseful

Pentru ca le distrag angajatilor atentia de la sarcini si le rapesc minute sau chiar ore, care puteau fi dedicate unui proiect cum nu s-a mai vazut, jumatate dintre companiile americane au decis: gata cu site-urile de socializare la munca! O fi bine, o fi rau?

Recent, compania Robert Half Tech­nology a facut un studiu din care a reiesit ca mai mult de jumatate dintre firmele americane le interzic an­ga­jatilor sa acceseze site-uri de sociali­za­re precum Facebook, MySpace sau Twitter, ori sa stea pe messenger in scop strict personal, in timpul orarului de munca. Astfel aproximativ 54% dintre angajatii companiilor americane nu au voie sa acceseze retele de socializare, pe durata programului.

Pe de alta parte, circa 19% dintre respondenti au dreptul sa viziteze platformele de socializare numai daca acest lucru face parte din rutina lor de munca, in timp ce 16% dintre participantii la sondaj au declarat ca pot intra pe site-urile sociale in scop personal, dar pentru un timp limitat.

Nemultumirile n-au intarziat pentru ca, spun angajatii, unde mai e „vacanta” de 10 minute in care isi limpezeau mintea si isi incarcau bateriile? Cum mai tin pasul cu tehnologia si cum de nimeni nu se gandeste ca acum vor pierde mai mult timp incercand sa se logheze pe furis?

233 de milioane de ore se pierd lunar…

…in aproximativ 3.500 de companii din Marea Britanie, tocmai din cauza acestor site-uri sociale, reiese din calculul facut de o firma de avocatura si citat de BBC. Si banii pierduti de patroni s-ar ridica astfel la o suma colosala, asa ca se vor­beste deja si acolo despre interzicerea ac­cesului, pentru cresterea produc­ti­vitatii.

Ei, dar sa nu va inchipuiti ca au doar cuvinte de ocara la adresa acestui mod de comunicare. Unul din 5 angaja­tori se uita pe aceste site-uri de socia­li­zare ca sa aleaga mai bine dintre can­di­dati.

 

Craciun din dragoste…
Craciun din dragoste…