galerie

15 alimente care luptă împotriva bolilor


  • Avocado: Din aceeaşi familie cu perele, aceste minunate fructe verzi nu au cholesterol, sunt o sursă excelentă de grăsimi monosaturale şi potasiu. Avocado este un superaliment care nu trebui să-ţi lipsească din dietă pentru o inimă sănătoasă.
  • Curcan: Conţine o doză mare de niacin şi vitamin B6, vitale pentru energie şi controlul glicemiei.
  • Creson:Doar jumătate de cană de creson îţi asigură doza completă de vitamina K , asociată cu artere şi oase mai puternice.
  • Cartofi dulci: Sunt bogaţi în vitamina C care luptă împotriva inflamaţiilor şi vitamina B6, cu un rol important în destuparea arterelor.
  • Dovleac: Nu ar trebui să apelezi la el doar de Halloween! Fructul conţine betacaroten, o substanţă care odată ajunsă în organism este transformată în vitamina A, care previne îmbătrânirea prematură a pielii, reduce efectele negative ale razelor solare şi reduce riscul de a suferi de cancer pulmonar.
  • Iaurt: Probioticele ajută digestia, întăresc sistemul imunitar şi sunt asociate cu longevitatea.
  • Mere: Un măr pe zi ţine doctorul la distanţă. Aceste minunăţii reduc tensiunea arterială, colesterolul şi scad riscul de cancer de colon şi de sân.
  • Merişoare: Nu te protejează doar de infecţiile urinare, ci îmbunătăţesc nivelul colesterolul şi sunt de ajutor în recuperarea după un accident vascular cerebral.
  • Nuci: Doar un sfert de cană de nuci îţi oferă 90% din doza zilnică recomandată de acizi graşi Omega 3. Aceştia un rol crucial în menţinerea funcţiilor cognitive, ămbunătăţirea colesterolului şi reducerea tensiunii arteriale.
  • Seminţe de in: Seminţele de in reduc nivelul colesterolului, riscul de a suferi de boli de inimă şi luptă împotriva inflamaţiilor din organism.
  • Sfecla roşie: Utilizată de vechii romani pentru a combate febra, este o legumă bogată în antioxianţi cu efectele benefice în tratarea bolilor de inimă şi a inflamaţiilor din organism.
  • Zmeură: Doar jumătate de cană din aceste minunate fructe de pădure îţi oferă 25% din doza zilnică de vitamina C.
  • Spanac: Antioxidanţii puternici din spanac pot fi benefice în lupta împotriva cancerului , în special cel ovarian, de sân şi de colon.
  • Quinoa: O cereală tot mai populară care reduce migrenele, dar şi riscul bolilor cardio vasculare.
Avocado: Din aceeaşi familie cu perele, aceste minunate fructe verzi nu au cholesterol, sunt o sursă excelentă de grăsimi monosaturale şi potasiu. Avocado este un superaliment care nu trebui să-ţi lipsească din dietă pentru o inimă sănătoasă.
1/1