5 alimente obligatorii pentru femei

O dietă diversificată alcătuită din cât mai multe alimente proaspete şi în cantităţi optime este obligatorie pentru sănătate. Dacă încă nu bifaţi principalele sfaturi ale nutriţioniştilor, trebuie să începeţi prin a vă asigura că în frigider dispuneţi de elementele-cheie.
5 alimente obligatorii pentru femei

O dietă diversificată alcătuită din cât mai multe alimente proaspete şi în cantităţi optime este obligatorie pentru sănătate. Dacă încă nu bifaţi principalele sfaturi ale nutriţioniştilor, trebuie să începeţi prin a vă asigura că în frigider dispuneţi de elementele-cheie.

 
1. Lactate – o femeie trebuie să consume lapte şi produse lactate degresate pentru a beneficia de calciu.


 

2. Sardinele – acest peşte conţine Omega 3, calciu şi fier. Se recomandă chiar şi sardinele din conservă, în suc propriu.
 

 
3. Soia – conţinutul de fitoestrogeni protejează inima şi sănătatea sânilor. Atenţie însă la sursă!
 

 
4. Ciocolata neagră – antioxidanţii prezenţi în cacao ne menţin tinereţea.
 

 
5. Roşiile – sunt accesibile, sunt slab calorice şi conţin licopen – un fitonutrient ce menţine sănătatea şi tinereţea pielii şi întăreşte vederea.
 
 
Mădălina Drăgoi
Mădălina Drăgoi

Acum ceva timp, mă aflam la Atena, la o conferinţă internaţională despre frumuseţe şi industria de profil. În sală erau jurnaliste din toată Europa. Reprezentau în special presa glossy.

Multe dintre ele erau parcă scoase din paginile revistelor pentru care lucrau atât din punct ... citește mai mult

Descoperă noi aliaţi verzi!
Descoperă noi aliaţi verzi!
Cel mai nou articol Video:
Dr. Matei Bâră: radioterapia în cancerele din sfera ORL
Recomandări: