Cum să pierzi o măsură la haine până la Craciun!

Iata cateva sfaturi care te pot ajuta sa-ti mentii silueta.
Cum să pierzi o măsură la haine până la Craciun!
Cum sa pierzi o masura la haine pana de Craciun

Sarbatorile bat la usa, ceea ce inseamna ca multe dintre noi ne vom infrupta in curand din mancarurile preferate gatite special pentru Craciun.

Din pacate, asta presupune si ca va trebui sa ne punem in miscare si sa slabim cateva kilograme pana atunci.

Nu de alta, dar n-am vrea sa aratam si mai grase, ci doar sa nu fie prea evident ca am luat parte la marele festin fara nici o strangere de inima.

1. Pregateste-te mental
Schimba-ti stilul de viata acum. Ca sa iti formezi un obicei e nevoie de doua sau trei saptamani de practica zilnica. Asa ca daca vei incepe de acum sa mananci sanatos, vei respecta aceste principii si de Craciun. Fara chiar sa-ti dai seama, vei reduce din caloriile consumate indiferent unde esti si ce ti se ofera la masa.

2. Mananca mai rar si nu mai ciuguli
Limiteaza-te la trei mese pe zi si o gustare. Pentru a-ti pastra nivelurile de foamete/saturatie in limite normale, nu ar trebui sa lasi sa treaca mai mult de patru ore intre mese. Prea multe persoane ciugulesc si atunci gustarile devin mici-mese. Este foarte greu sa-ti urmaresti si sa-ti calculezi caloriile atunci cand manaci la fiecare doua ore. Problema e ca si mancarea sanatoasa are calorii.

3. Renunta pe cat posibil la alimentele prelucrate
Acestea sunt incarcate cu calorii ascunse, grasimi si sare. Evita produsele alimentare “comode”, care sunt ambalate in portii mici, dar contin sosuri grase, sare si extra grasimi. Alege alimentele pe cat posibil naturale, cum sunt fructele si legumele inghetate, sau un pui facut la rotisor (fara piele). Surplusul de sare te face sa te simti umflata si, desi nu indica greutatea ta reala, este un bagaj mental deranjant.

4. Consuma din plin alimentele “diluatoare” de calorii
Selecteaza produsele bogate in fibre, cu multa apa si continut mare de aer. Aceste “diluatoare” sunt mai putin dense, ceea ce inseamna mai putine calorii cu acelasi volum de mancare.
 

Pagina 1 din 2