Alimente care ne ajută să ardem grăsimea de pe abdomen

Oricâte diete am ţine şi oricât am merge la sală, burtica parcă nu vrea să dispară. Grăsimile de pe abdomen, spun specialiştii, sunt printre cele mai bine împământenite pentru că cu greu scăpăm de ele, în ciuda eforturilor depuse.
Alimente care ne ajută să ardem grăsimea de pe abdomen

Oricâte diete am ţine şi oricât am merge la sală, burtica parcă nu vrea să dispară. Grăsimile de pe abdomen, spun specialiştii, sunt printre cele mai bine „împământenite” pentru că cu greu scăpăm de ele, în ciuda eforturilor depuse.

Există însă anumite alimente care ne ajută. Pentru că ne dau senzaţia de saţietate, însă reduc nivelul grăsimilor din organism, acestea contribuie la eliminarea rapidă a depozitelor din zona abdominală:

1. Oatmeal – fulgi de ovăz fierţi cu apă, la care se adaugă diferite alte suplimente precum lapte, fructe, stafide etc. Acesta se mănâncă, de obicei, la micul dejun, este o sursă extraordinară de fibre şi stă în stomac câteva ore bune. Nu vă mai este foame multă vreme, iar fibrele ajută digestia.

2. Uleiul de măsline – cu toţii avem nevoie de puţină grăsime pentru a funcţiona la capacitate maximă şi pentru a avea o sănătate de fier, însă pentru acest lucru trebuie să alegem variantele sănătoase. Uleiul de măsline este bogat în grăsimi mononesaturate care menţin colesterolul sub control, la fel şi poftele alimentare.

Ba mai mult decât atât, pentru a beneficia de absolut toate vitaminele din legumele pe care le folosiţi la salate este musai să adăugaţi puţin ulei pentru că acesta ajută organismul să le absoarbă. În caz contrar, pierdeţi o mare parte din toate aceste substanţe binefăcătoare pe care verdeţurile le conţin.

3. Ouă – aceste proteine de cea mai înaltă calitate vă ajută să vă conturaţi musculatura, inclusiv pe cea abdominală. În plus, ouăle conţin vitamina B12, de care organismul nostru are nevoie pentru a metaboliza grăsimile. De fapt, cercetătorii de a Louisiana State University, Statele Unite, au descoperit că persoanele care mănâncă ouă aproape zilnic, la micul dejun, mai repede decât cele care ţin cură de slăbire consumând doar covrigei.

Mare atenţie însă dacă aveţi probleme cu colesterolul! Consultaţi medicul înainte de a  decide că consumaţi ouă aproape zilnic pentru că  nu sunt recomandate persoanelor având risc de boli cardiovasculare, diabet sau bărbaţilor trecuţi de 40 de ani.

Citeşte şi: De ce „femeile-pară” sunt mai sănătoase ca „femeile-măr”

Adăugaţi sosuri la salate dacă vreţi să beneficiaţi la maximum de vitamine

Muşchiul potrivit la munca potrivită

 

Un gurmand în jurul lumii
Un gurmand în jurul lumii