Frumusete, direct din farfurie

Umple-ti farfuria cu proteine provenind din alimente sarace in grasimi precum pui, curcan, albus de ou. Parul este constituit dintr-o proteina numita cheratina, asadar o dieta bogata in proteine este cea mai buna idee.
Frumusete, direct din farfurie
Frumusete, direct din farfurie

Parul, unghiile, pielea si dintii se mentin usor in cea mai buna forma, cu ajutorul alimentatiei. Trebuie doar sa stii cum. Iti dam cateva ponturi simple, de mare efect!

Pentru o piele mai fina

Vitamina C, care se gaseste in citrice, broccoli, ardei rosii si fructe de padure activeaza celule fibroblast din piele, reaspunzatoare cu productia de colagen. Cu cat mai mult colagen, cu atat mai ferma si mai intinsa iti va fi pielea.

In plus, femeile cu deficienta de vitamina C se invinetesc mai usor. De asemenea, un uita de beta-caroten! Acesta este un antioxidant ce se transforma in vitamina A si are un rol deosebit de important in refacerea celulara. Il gasesti in morcovi, mere, pere, piersici, dovleac, cartofi, spanac, broccoli.

Pentru un par stralucitor

Umple-ti farfuria cu proteine provenind din alimente sarace in grasimi precum pui, curcan, albus de ou. Parul este constituit dintr-o proteina numita cheratina, asadar o dieta bogata in proteine este cea mai buna idee.

In plus, biotina din oua, migdale, banane si capsuni contribuie din plin la productia de cheratina si s-a demonstrat ca previne albirea si caderea parului.

Pentru dinti ca perlele

Calciu, calciu si iar calciu! Pentru ca nu doar intareste smaltul dintilor, insa previne aparitia cariilor. Asadar, nu mai face mofturi in fata lactatelor: branza, iaurt, lapte, smantana, toate iti intaresc dintii. Iar daca ai intoleranta la lactoza, iata alternativele: broccoli si capsuni.

Pentru unghii puternice

Zincul este cel care ajuta in mod deosebit unghiile, fortifiindu-le si prevenind aparitia petelor albe. Surse excelente de zinc sunt stridiile, ouale si nucile. Un alt element care intareste si grabeste procesul de crestere a unghiilor este acidul folic, pe care il gasesti in spanac, salata verde, avocado si brocoli.

Nu uita de apa. Bea cat de multa poti, aceasta ajuta la eliminarea rapida a toxinelor din organism, mentine pielea plina si proaspata, ceea ce iti confera un aspect inviorat. In lipsa unui aport suficient de apa, unghiile devin uscate si fragile, iar parul casant.

Citeste si Surprinzatoarea vitamina D