5 modalităţi naturale de a lupta împotriva ridurilor, fără botox sau chirurgie plastică

Nu e nicio îndoială că, mai devreme sau mai târziu, ne vom confrunta cu ridurile, însă, înainte de a apela la proceduri invazive, asigură-te că ai încercat şi variantele naturale.
5 modalităţi naturale de a lupta împotriva ridurilor, fără botox sau chirurgie plastică

Nu e nicio îndoială că, mai devreme sau mai târziu, ne vom confrunta cu ridurile, însă, înainte de a apela la proceduri invazive, asigură-te că ai încercat şi variantele naturale.

Împrieteneşte-te cu vitamina A

Este una dintre vitaminele care luptă împotriva ridurilor şi a aceneei. O poţi găsi în fructe şi legume, sub formă de beta-caroten (morcovi, dovleac, cartofi dulci, pepene galben, spanac, grâu încolţit, lăptuci). În plus, luptă împotriva inflamaţiei şi a radicalilor liberi, oferind pielii un aspect strălucitor, proaspăt şi neted. Nu uita nici de vitamina C, un puternic antioxidant, pe care o poţi găsi în kiwi, portocale, lămâi, căpşuni, roşii.

Foloseşte ulei de cocos în jurul ochilor

În locul unei creme scumpe de ochi, achiziţioneză-ţi ulei organic de cocos. Acizii graşi pe care îi conţine hidratează pielea fină din jurul ochilor şi luptă împotriva ridurilor. Ca bonus, uleiul de cocos este ideal şi dacă ai buzele deshidratate şi are un parfum delicios.


Mănâncă proteine sănătoase


Acestea sunt ideale pentru a-ţi menţine pielea sănătoasă. Nu trebuie să faci abuz, doar să le introduci câte puţin la fiecare masă principală. Proteinele păstrează un nivel al zahărului în sânge stabil şi măresc producerea de colagen în corp. Colagenul ajută pielea să se menţină fermă, puternică şi fără riduri. Surse de proteine se găsesc în peşte de Alaska, iaurt grecesc, spanac, migdale, fasole.

 

Ia suplimente cu spirulină

Spirulina este o algă bogată în proteine, fier, clorofilă, vitamina A şi B12. Pe lângă faprul că îngrjeşte pielea, ajută la eliminarea poftei de dulce, a durerilor de cap şi a oboselii. O poţi găsi sub formă de pudră şi pastile.

Dormi suficient


Nu în ultimul rând, somnul este unul dintre factorii care ajută la prevenirea apariţiei ridurilor. 7-8 ore de somn sunt suficiente pentru ca celulele pielii să aibă timp să se refacă, dar pentru ca procesul să fie eficient, trebuie să ajungi în pat până la ora 23.