10 minute – de atât ai nevoie zilnic pentru a te menţine în formă şi pentru a radia de frumuseţe!

Studiile arată că 10 minute de îngrijire zilnică a pielii pot face pe oricine să arate cu 10 ani mai tânăr. Dr. Fredric Brandt, unul dintre cei mai renumiţi dermatologi, descrie în amănunt alcătuirea pielii, felul în care aceasta funcţionează şi îmbătrâneşte, propunând apoi o serie de strategii menite să o facă să arate mai bine. Rezultatele nu se lasă aşteptate!
10 minute – de atât ai nevoie zilnic pentru a te menţine în formă şi pentru a radia de frumuseţe!

Studiile arată că 10 minute de îngrijire zilnică a pielii pot face pe oricine să arate cu 10 ani mai tânăr. Dr. Fredric Brandt, unul dintre cei mai renumiţi dermatologi, descrie în amănunt alcătuirea pielii, felul în care aceasta funcţionează şi îmbătrâneşte, propunând apoi o serie de strategii menite să o facă să arate mai bine. Rezultatele nu se lasă aşteptate!

Oricât de mult ne-am dori să oprim timpul în loc, pielea şi organismul îmbătrânesc: este purul adevăr. Şi având în vedere cum acţionăm noi asupra pielii: o ardem la soare, ne încreţim fruntea atunci când ne încruntăm, mijim ochii, tragem de ea, o lovim, o ciupim, o frecăm, suflăm fum pe ea sau pur şi simplu o lăsăm pradă bătrâneţii, pare o minune că încă mai rezistă. Cu toate acestea, fiecare femeie, oricât de meticuloasă ar fi în îngrijirea aspectului său exterior sau oricât de mult s-ar feri de soare, va începe să observe mici schimbări la pielea sa odată cu trecerea anilor. Uneori lente, alteori cu o viteză uimitoare, schimbările devin din ce în ce mai evidente.

Îmbătrânind până la 101 ani

Îmbătrânirea poate fi de două feluri: intrinsecă (biologică) şi extrinsecă (produsă de mediul înconjurător). Îmbătrânirea intrinsecă este cauzată de gene, aşadar se întâmplă tuturor. Nu putem schimba acest proces, este inevitabil; se poate însă încetini. Îmbătrânirea extrinsecă, pe de altă parte, depinde în întregime de noi.

Prin urmare, bronzează-te, fumează, stai trează până spre dimineaţă, fii nepăsătoare şi pielea ta va arăta în consecinţă. Felul în care îţi expui pielea este, în cazul îmbătrânirii extrinseci, ceva ce poate fi în întregime controlat. De aceea, cheia oricărui regim antiîmbătrânire constă în a-ţi proteja pielea în primul rând de factorii extrinseci.

LISTA CELOR 10 MINUTE

  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic unui regim de îngrijire a pielii, aspectul ei se va îmbunătăţi simţitor, iar tu vei arăta mai tânără cu câţiva ani.
     
  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic aplicării şi reaplicării cu conştiinciozitate a unor filtre solare cu spectru larg, aspectul pielii tale va fi total schimbat: mai puţine riduri, mai puţine pete de hiperpigmentaţie şi o mai mare elasticitate. Cel mai nociv (dar şi cel mai uşor de corectat) dintre obiceiurile nesănătoase este expunerea zilnică la radiaţiile ultraviolete nocive. 4 din 5 riduri sunt cauzate numai şi numai de expunerea la soare. Nu este nimic surprinzător în faptul că adeseori există o discrepanţă între vârsta biologică a unei femei şi aspectul pielii sale, mai ales dacă aceasta şi-a petrecut mulţi ani în bătaia soarelui. Aşadar, fumătorii şi amatorii de bronzat par aproape întotdeauna mai bătrâni decât vârsta lor biologică. Cea mai uşoară şi mai ieftină cale de a împiedica îmbătrânirea este folosirea zilnică a unui produs cu protecţie solară bun, cu spectru larg, pe care să-l aplici corect. Durează aproximativ 1 minut. Te ajută nu numai să economiseşti sume considerabile în produse de îngrijire a pielii de-a lungul anilor, ci chiar îţi poate salva viaţa. Este mai puţin probabil ca pielea protejată de soare să dezvolte cancer de piele.
     
  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic nutriţiei citind scheme de nutriţie şi luând decizia importantă de a reduce cantitatea de zahăr din alimentaţie, te vei simţi mai plină de energie, vei avea o stare de sănătate generală mai bună, vei pierde probabil din greutate, iar pielea ta va fi mai strălucitoare. Surprinzător de multe alimente gata preparate conţin cantităţi mari de zahăr. Învaţă să citeşti etichetele şi să vezi câte grame de zahăr intră într-o porţie. Fabricanţii de alimente încearcă adesea să ascundă faptul că produsele lor conţin zahăr, aşadar nu fi dezamăgită dacă nu vezi scris “zahăr” sau “zaharoză” pe etichetă. Pentru rezultate optime, pentru a preveni eventualele stricăciuni, pentru a repara răul deja făcut sau pentru a-ţi îmbunătăţi nivelul de colagen şi elastină din corp stai cât mai departe de zahăr.
     
  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic pentru a pune porţii mai mici în farfurie, îţi vei reînvăţa creierul de ce cantitate de hrană ai într-adevăr nevoie.
     
  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic practicării de yoga şi conştientizării respiraţiei, vei fi mult mai bine pregătită să înfrunţi stresul. Sau ai putea deveni atât de captivată de yoga, încât să-i aloci mai mult de 10 minute, ceea ce va duce în timp la îmbunătăţirea somnului şi te va face mai energică. Şi vei arăta grozav!
     
  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic mişcării şi îmbunătăţirii stării de sănătate a inimii, îţi vei da seama în scurt timp cât de bine te simţi şi vei dori să faci din ce în ce mai mult sport.
     
  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic pentru a bea apă, la care să adaugi un supliment de ceai verde lichid cu conţinut de antioxidanţi benefici, îţi vei hidrata organismul, îţi vei menţine aspectul tânăr al pielii, vei lupta împotriva radicalilor liberi şi îţi vei îmbunătăţi starea generală de sănătate.
     
  • Dacă vei aloca 10 minute zilnic pentru a face ceea ce îţi place, în linişte şi pace, fără a fi întreruptă de cei care au nevoie de tine, te vei putea relaxa, elibera şi bucura de viaţă.