Tonifiaza-ti musculatura!

Poate ai crezut ca singurul mod in care iti poti "sculpta" si transforma corpul intr-o masa musculara cat mai atractiva este acela de a petrece ore nesfarsite in sala de sport, zi dupa zi, an dupa an. Dar nu trebuie sa fie asa. Pe cand celelate tipuri de exercitii nu iti pun in miscare toata masa musculara si necesita mai mult timp si pregatire pentru a acoperii toate grupele de muschi, fitnessul, iti usureaza munca punandu-ti toti muschii la "treaba".Deci daca sunteti gata pentru fitness extrem iata ce trebuie sa faceti.
Tonifiaza-ti musculatura!
Tonifiaza-ti musculatura!

Poate ai crezut ca singurul mod in care iti poti "sculpta" si transforma corpul intr-o masa musculara cat mai atractiva este acela de a petrece ore nesfarsite in sala de sport, zi dupa zi, an dupa an. Dar nu trebuie sa fie asa. 

Pe cand celelate tipuri de exercitii nu iti pun in miscare toata masa musculara si necesita mai mult timp si pregatire pentru a acoperii toate grupele de muschi, fitnessul, iti usureaza munca punandu-ti toti muschii la "treaba".

Deci daca sunteti gata pentru fitness extrem iata ce trebuie sa faceti.

Salvati timp, lucrand cu tot corpul!

Cel mai mare atu pe care puteti sa-l aveti atunci cand lucrati cu toti muschii este acela ca nu trebuie sa va duceti la sala de gimnastica atat de frecvent. Doua sau trei sedinte saptamanale ar fi suficiente. Alt avantaj este acela ca lucrezi o data toti muschii.

In acest tip de sport conteaza calitatea exercitiilor pe care le faci si nu numarul de repetari. Antrenamentul tuturor muschilor pregateste sistemul cardiovascular pentru fitnessul extrem. Imprieteneste-te cu exercitiile cu fiecare sedinta si fiecare ora pe care o vei petrece in sala iti va ajuta inima sa pompeze sangele mai repede si sa fie cat mai pregatita pentru exercitiile care vor urma.

Acum, dupa ce te-ai antrenat sa faci cat mai mult efort urmeaza cateva reguli de baza in fitness: antrenamentul se reia dupa 2 sau chiar 3 zile. Contrar gandirii populare, nu este indicat sa te antrenezi rar, pentru a economisii cat mai mult din energia corpului.

Daca nu te antrenezi din greu nu vei atinge perfomanta unui fizic optim indiferent ce program de exercitii faci. Cate un exercitiu pentru cate o grupa de muschi este usor de facut. Ai grija si lucreaza doar pe portiuni musculare. Exercitiile intense pompeaza testosteronul si cresc arderea caloriilor. Sase minute de exrcitii iti vor permite sa iei ce e mai bun din fitness fara regim alimentar.

Mădălina Drăgoi
Mădălina Drăgoi

Acum ceva timp, mă aflam la Atena, la o conferinţă internaţională despre frumuseţe şi industria de profil. În sală erau jurnaliste din toată Europa. Reprezentau în special presa glossy.

Multe dintre ele erau parcă scoase din paginile revistelor pentru care lucrau atât din punct ... citește mai mult

Ce mananci cand te antrenezi?
Ce mananci cand te antrenezi?
Cel mai nou articol Video:
Dr. Horia Cioflan: chirurgia robotică în afecțiunile ginecologice
Recomandări:
Este bine să alergi în fiecare zi?
Este bine să alergi în fiecare zi?
Flotări: cum să îți iasă dacă ești începător
Flotări: cum să îți iasă dacă ești începător