Reguli pentru un frigider perfect

Este frigiderul tău un loc de care te sperii? Fără să îţi dai seama, aduni în interiorul lui o multitudine de nimicuri pe care nu le foloseşti (implicit pe care dai banii degeaba) sau alimente care îţi fac mai mult rău decât bine?
Reguli pentru un frigider perfect

Este frigiderul tău un loc de care te sperii? Fără să îţi dai seama, aduni în interiorul lui o multitudine de nimicuri pe care nu le foloseşti (implicit pe care dai banii degeaba) sau alimente care îţi fac mai mult rău decât bine?

Dr. Oz a sintetizat cele mai importante reguli pentru un frigider perfect sau mai bine zis pentru o relaţie perfectă cu frigiderul tău. Aşa vei fi şi mai sănătos şi mai fericit:

Regula nr.1 – concentrează-te pe esenţial!

Ouă: conţin colesterol şi sunt foarte bune pentru inima ta.

Lapte: alege laptele cu mai puţine grăsimi şi înlocuieşte-l, din când în când, cu laptele de migdale.

Pâine integrală: o pâine sănătoasă are cel puţin 3 grame de fibre pe felie.

Regula nr.2 – colorează sertarelecu legume şi fructe!

Sertarele frigiderului tău, destinate legumelor şi fructelor, trebuie să conţină fiecare culoare a curcubeului: roşu, portocaliu, galben, verde, violet şi maro.

Exemple: ardei roşii, mere, roşii, portocale, lămâi, spanac, varză, struguri, ciuperci…

Aminteşte-ţi că poţi înlocui legumele sau fructele proaspete cu cele congelate (dacă nu ai loc suficient numai pentru cele proaspete).

Regula nr.3 – cosmetizează sertarul cu lactate

Înlocuieşte tentaţia de a cumpăra bucăţi de brânză ce conţin cantităţi mari de grăsime (pe principiul că acestea sunt mai gustoase) cu alegerea raţională a unor brânzeturi slabe care, în mod surprinzător, pot fi chiar şi mai delicioase.

Ai grijă să mai ai în sertarele cu lactate:

– iaurt, cel mai recomandat este cel grecesc – bogat în proteine şi ideal pentru gătit

– parmezan: nu vei putea mânca mult, dar oferă aromă mâncărurilor


– brânză de capră, delicioasă şi cremoasă are mult mai puţine grăsimi şi calorii decât brânza de vacă

Regula nr.4 – tapetează-ţi frigiderul cu proteine

Frigiderul perfect conţin carne de vită, iar în momentele în care simţi nevoia să o înlocuieşti cu un alt tip de carne, învaţă să fii flexibil:

Pui: piept de pui sau pui la rotisor
Curcan: când cumperi preparate pentru mic-dejun sau prând din carne de curcan, alege brandurile care nu au adaos de nitraţi.

Tofu: pentru primele dăţi când consumi tofu, este recomandat să alegi tofu solid, tare.

Regula nr.5 – îngheaţă-ţi condimentele

Alege condimente care au termen de valabilitate mare şi, în acelaşi timp, beneficii de sănătate:

Usturoi

Conserve de fructe fără ados de zahăr

Muştar

Salsa

Humus

Cel mai nou articol Video:
Ce este atașamentul și cum îți influențează viața