Raluca Zenga: 5 metode verificate pentru combaterea stresului

Raluca Zenga ne-a dezvăluit care sunt metodele prin care reuşeşte să combată stresul.
Raluca Zenga: 5 metode verificate pentru combaterea stresului
Raluca Zenga: 5 metode verificate pentru combaterea stresului

Perioada de izolare nu a fost deloc uşoară pentru nimeni, motiv pentru care multe persoane s-au confruntat cu anxietate, depresie sau stres din cauza schimbărilor apărute în viaţa lor. Raluca Zenga ne vorbeşte despre cinci metode prin care reuşeşte să combată stresul.

Raluca Zenga: cum combate stresul?

Mindshift: de la noi, către ceilalţi, către semenii noştri. In momentul in care ne simţim copleşiti de problemele personale, o soluţie o reprezintă redirecţionarea atenţiei noastre către un apropiat care la rândul lui se confruntă cu o situaţie complicată. Este demonstrat că actul de a ne pune in slujba altora, imbratisand o altă cauză decât cea a grijilor noastre, ajută enorm in combaterea stresului şi ne oferă o satisfacţie şi o stare de bine lungă durată. Help others, help yourself.

Galerie foto

vezi galeria
5 foto

Deconctarea de ecranele noastre fluorescente…telefonul de care am devenit atât de dependenţi, şi reţelele de socializare, toate acele aplicaţii care ne-au sădit impulsul de a le verifica nonstop, insinuand o competiţie constanta la nivelul subconştientului, şi in consecinţă o sursă de presiune şi stres. Înlocuiţi această sursa de anxietate şi insuficienta cu timp petrecut afară, preferabil in natură, la soare, făcând o plimbare sau practicând un sport in aer liber (nu in ideea de fitness, de a arde calorii (altă sursă de presiune!) ci pur si simplu pentru starea de bine.

Suplimente cu eficienţa verificată in combaterea stresului: extrasul de Kava Kava, o plantă din insulele Pacificului de Sud, folosită de secole de către populaţia locală pentru relaxarea musculară, ameliorarea durerilor şi o stare generală de relaxare. Compuşii săi activi au un efect asemănător cu alcoolul asupra creierului, te simţi calm şi vesel…fără consecinţe.

Ceaiul tulsi, o plantă ayurvedica numită şi “busuiocul sfânt” sau “Regina plantelor”. Originară din India, planta tulsi este un puternic adaptogen cu efect antistres, care are puterea de a ne eleva starea de spirit şi suprima valurile de anxietate frecvente in ziua de azi. Studiile au arătat că persoanele care au luat 500 mg de tulsi zilnic s-au simţit mai puţin stresate, anxioase şi deprimate, si mult mai sociabile.

Somn de voie! Ajutaţi-vă trupul şi mintea să dizolve tensiunile acumulate in timpul zilei cu un ritual de relaxare- o baie cu săruri terapeutice sau arome care sa ne aducă aminte de vacanţe, muzica preferată, o lectură liniştitoare. Suplimentaţi cu citrat de magneziu pentru o odihnă mai profundă şi relaxare musculară, fără acele teribile crampe nocturne care ne afectează când suntem extenuaţi. Dacă aveti cum, un “power nap” in timpul zilei este un instant “refresh” pentru sistemul nervos- fie şi 20 de minute.