5 moduri în care Emily Ratajkowski se menține într-o formă de zile mari

Vedeta și-a dezvăluit secretele.
  • Publicat:

Emily Ratajkowski, în vârstă de 32 de ani, este una dintre cele mai populare modele din lume. Deși mulți cred că vedeta ține diete stricte pentru a se menține în formă, ei bine, lucrurile stau total diferit. Emily preferă să facă sport, dar nu este obsedată de greutatea ei. Iată cinci metode prin care Emily Ratajkowski reușește să arate de milioane, prezentate de Eat This!

Bea suc de turmeric și sfeclă roșie

Emily Ratajkowski consumă des suc de turmeric și sfeclă roșie.

„Pentru mine, e important să mă simt bine in legătură cu ce mănânc. Imi plac sucurile de turmeric și de sfeclă rosie. E atat de tipic pentru L.A. și nu le poti evita”, a spus ea pentru The New York Times.

„Turmericul este cunoscut drept unul dintre cei mai puternici antioxidanti. Intr-adevar, a fost folosit pe post de medicament in Asia timp de secole, gratie abilitatii sale de a lupta contra inflamatiei daunatoare din organism”, susține și Destini Moody, un nutriționist american.

Citește și: Trucuri pe care să le faci dimineața pentru o piele mult mai tânără și un ten mai revitalizat

Merge la clasele de grup la sală

Supermodelul adoră mișcarea în aer liber, iar atunci când merge la sală, Emily preferă sesiunile pe grupe. „Dacă mă duc la sală, sunt 50% sanse sa trag prea tare, sa pun presiune pe mine, asa ca mediul colectiv functioneaza bine pentru mine”, a spus ea pentru InStyle.

Face zumba

„Sunt genul care chiar si atunci cand e intr-o clasa la sala face glume si isi pierde concentrarea”, a spus Ratajkowski pentru InStyle. Cred ca asta e marele avantaj la Zumba, muzica ma tine concentrata. Te simti ca și cum esti Superwoman cand tragi de tine. Ajungi să muncesti mai din greu și e un efort mai intens, mai bun, fără să-ți dai seama”, a adaugat vedeta.

Adoră să danseze

Pe contul ei de Tik-Tok, Ratajkowski le arată fanilor că dansează destul de des.

 „Când stresul este mai mic in organism, poti sa dormi mai bine, sa-ți tii greutatea sub control, sa ai o tensiune mai mica si sa te simti bine! In plus, vei vedea o imbunatatire a fortei muschilor si a capacitatii aerobice. Este de asemenea excelent pentru îmbunatatirea andurantei, cresterea flexibilitatii si crearea unei coordonari bune”, mai precizează topmodelul.

Citește și: Mucina de melc, vedeta industriei de beauty. Remediul natural pentru riduri și cicatrici

Gătește mult acasă

Deși pare greu de crezut, Emily Ratajkowski adoră să gătească acasă: „Gătesc mult, așa că asta mă ajută cu adevărat: așa știi câtă sare și zahăr și toate acele lucruri pe care le pui în corpul tău. Acest lucru ar putea fi benefic pentru că nu vrem să risipim alimente pentru care am plătit. În orice caz, aveți mult mai mult control atunci când gătești majoritatea meselor acasă, ceea ce te poate face mai sănătos pe termen lung.”

Sursa foto: Profimedia

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”