Formula matematică prin care bărbații pot avea cel mai bun orgasm masculin descoperită de cercetători

Oamenii de știință susțin că au descoperit o formulă matematică ce arată care cel mai bun mod ca bărbații să ajungă la orgasm.
Foto: envato

Oamenii de știință susțin că au lucrat la descoperirea unei formule matematice care demonstrează care este cel mai bun mod ca un bărbat să ajungă la orgasm. Matematicienii de la Universitatea Sussex au analizat date de un deceniu pentru a analiza un model al celei mai bune combinații de excitare fizică și stimulare mentală ca bărbații să ajungă la orgasm.

Prea multă stimulare mentală făcută prea repede poate rezulta lipsa orgasmului, susțin oamenii de știință. De asemenea, au adăugat că esențial este ca bărbații să nu se gândească prea mult pentru a nu-și sabota momentul plăcerii.

Cercetătorii susțin că lucrarea lor, publicată în jurnalul Chaos, ar putea fi folosită pe viitor pentru a îmbunătăți tratamentele privind problemele sexuale precum incapacitatea de a avea sau de a menține o erecție sau lipsa libidoului.

Cele mai recente descoperiri sugerează că problemele erectile pot afecta 1 din 5 bărbați din Marea Britanie, ceea ce este echivalentul a 4.3 milioane de bărbați.

Dr Yuliya Kyrychko, de la University of Sussex School of Mathematical and Physical Sciences spune că: „Descoperirile noastre scot la lumină un subiect tabu și considerăm că acestea ar putea fi de ajutor în tratamentul disfuncției sexuale, dar și pentru îmbunătățirea vieții sexuale.”

„Cu ceea ce am învățat din acest studiu am realizat un model matematic asupra răspunsului sexual feminin care, din punct de vedere fiziologic și matematic este mult mai complex față de răspunsul masculin”.

Oamenii de știință au analizat două aspecte diferite ale excitării: mentale și fizice, analizând datele studiilor anterioare. Potrivit datelor, cercetătorii au dezvoltat două ecuații matematice care reprezintă descoperirile lor.

„Rezultatele noastre acoperă aspectele fiziologice și psihologice necesare pentru a ajunge la orgasm. O descoperire esențială arată că prea multă excitare psihologică poate inhiba șansa de a ajunge la orgasm. Descoperirile noastre pot fi rezumate la „Nu te gândi prea mult””, a spus Dr. Konstantin Blyuss.

Alexandra Necșoiu - Web-Editor