Româncele cheltuiesc cu 20% mai mult decât bărbaţii pe gadgeturi

Femeile se îndreaptă din ce în ce mai des către gadgeturi precum brăţări fitness sau smartwatches şi alocă pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decât bărbaţii.
Româncele cheltuiesc cu 20% mai mult decât bărbaţii pe gadgeturi

Femeile se îndreaptă din ce în ce mai des către gadgeturi precum brăţări fitness sau smartwatches şi alocă pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decât bărbaţii.

Tendinţele în modă şi accesorii continuă să determine comportamentul de achiziţie al femeilor în mediul online, iar noutăţile în materie de tehnologie nu fac altceva decât să le stârnească interesul pentru îmbinarea perfectă a ţinutelor cu cele mai noi gadgeturi.

Potrivit QuickMobile, inovaţia se remarcă cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite în activităţile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse să aloce între 500-1.000 lei pentru produse care să le îmbunătăţească stilul de viaţă.

„În topul comenzilor efectuate de către femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se află telefoanele mobile şi tabletele, acestea fiind urmate de brăţările fitness (25%) şi ceasurile inteligente (15%)”, a declarat Tudor Ţiboc, director general QuickMobile.

Potrivit analizelor, media de vârstă a femeilor care preferă cumpărăturile online se situează între 25-34 ani, iar în ceea ce priveşte bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc între 500-1.000 lei pentru o singură sesiune de cumpărături, în timp ce doar 7% dintre românce sunt dispuse să depăşească pragul de 2.500 lei.

Potrivit reprezentantului companiei, criteriile care determină cumpărăturile femeilor ţin în mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive dacă prezintă o gamă largă de culori sau dacă permit schimbarea facilă a aspectului prin înlocuirea unor detalii.

Smart&Fit, noua tendinţă când vine vorba de gadgeturi

„Sportul a devenit o activitate predominantă în viaţa multor femei, motiv pentru care acestea încearcă să rămână în tendinţe şi conectate la informaţii chiar şi atunci când se află la sală. Pe lângă design, femeile sunt din ce în ce mai atente la funcţionalităţile produsului, precum şi la brandul acestora”, a completat Tudor Ţiboc.

Pentru femeile cu un stil de viaţă sportiv, brăţările fitness reprezintă raportul perfect între monitorizarea sănătăţii zilnice şi un aspect stilat. Conectate la telefonul mobil, ori la laptop, brăţările fitness oferă posibilitatea de a monitoriza caloriile arse, calitatea somnului, ritmul cardiac, paşii efectuaţi sau distanţa parcursă într-o zi. Disponibile în zeci de culori şi modele, brăţările fitness precum iHealth oferă informaţii precise despre activitatea fizică de zi cu zi.

Accesoriile şic, pe lista de cumpărături a româncelor

Nu în ultimul rând, se remarcă o creştere a interesului femeilor şi în ceea ce priveşte categoria de accesorii, pe primul loc în această gamă situându-se husele pentru telefoane, urmate de căşti, baterii externe şi folii de protecţie.
În acest sens, produsele semnate de designeri cunoscuţi, precum Celly, WhiteDiamonds sau Krusell, le stau la dispoziţia clientelor în magazinele online.

Totodată, circa 40% dintre femeile care fac cumpărături online şi-au declarat o afinitate pentru muzică, iar diversitatea căştilor precum Frends, Moschino sau Lady Gaga le satisfac această plăcere.

„Diferenţa dintre femei şi bărbaţi se remarcă nu doar la nivelul bugetului alocat, cât şi la viteza de cumpărare. Spre deosebire de bărbaţi care parcurg un lung proces de comparare a funcţionalităţilor produselor pentru a găsi cel mai bun raport calitate-preţ, cele mai multe femei petrec circa 5 minute pe site şi se opresc la primul obiect care le va oferi simultan atât un accesoriu de invidiat, cât şi un acces facil la informaţii”, au completat specialiştii.