Pe unde s-au plimbat românii în 2019

Românilor le place să călătorească, iar printre destinaţiile favorite se numără Turcia, Thailanda, Egipt sau Maldive.
  • Publicat:
  • Actualizat:
Pe unde s-au plimbat românii în 2019
FOTO: 123rf.com / Pe unde s-au plimbat românii în 2019

Finalul Târgului de Turism 2019 arată care sunt preferinţele românilor în privinţa vacanţelor. Aşadar, în timpul celor patru zile de târg, s-au vândut peste 850 de vacanţe amatorilor de călătorii la una dintre cele mai mari reţele de agenţii de turism din România.

Printre cele mai căutate destinaţii au fost Turcia (cu pachete de la 438 euro/7 nopţi), Thailanda (de la 599 euro/7 nopţi) şi Egipt (de la 399 euro/7 nopţi).

Dacă Turcia este cea mai populară în rândul românilor, cea mai inedită destinaţie în care a fost cumpărată o vacanţă a fost Panama, iar cea mai îndepărtată este Cancun, aflată la o distanţă de 10.050 km de Bucureşti. Când vine vorba de alegerea vacanţei perfecte, se pare că 75% dintre persoanele care au cumpărat vacanţe la Târg au fost femei.

La categoria preţuri, cea mai ieftină vacanţă vândută de agenţia de turism a fost de 140 de euro, pentru o vacanţă în Viena de două nopţi.

Cea mai scumpă vacanţă vândută la Târgul de Turism a fost de 12.777 euro, în Maldive, la un resort de cinci stele, pe plajă, cu piscina proprie, în regim all inclusive, pentru o familie cu un copil, timp de nouă nopţi, incluzând bilete de avion şi transferuri interne cu hidroavion. Clienţii au acces şi la ,,Just Veg” – primul restaurant vegetarian din Maldive premiat la nivel mondial, se bucură de cazare într-un resort premiat cu distincţia “Premium All Inclusive resort of the year” 2015, servicii de fine dining şi băuturi alcoolice fine ale unor branduri de top, toate pentru o vacanţă perfectă.

Conform statisticilor după Târg, cea mai populară perioadă în care românii aleg să meargă într-o vacanţă este la începutul verii, în intervalul 20 iunie – 5 iulie.

„Românii caută tot mai mult vacanţe în destinaţii exotice, fiindcă acum sunt foarte accesibile ca preţ – cu atât mai mult cu cât azi, nu mai trebuie să achite toţi banii deodată, ci pot opta pentru avans mic şi plată în rate, ceea ce fac ca orice vacanţă, oricât de sofisticată, să fie accesibilă oricui”, spune Cosmin Marinof, CEO Travel Brands, operator al brandului Dertour în România.

 

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Stereotaxia în metastazele cerebrale: „E indicată la pacienții cu un număr limitat de metastaze”