Căpşunile şi fructele de pădure pot preveni un infarct

Este un motiv puternic pentru a face din fructele delicioase vedetele meniurilor tale săptămânale. O amplă cercetare americană care a implicat aproape 100 de mii de femei a scos la iveală faptul că persoanele care consumă căpşuni şi fructe de pădure de cel puţin 3 ori pe săptămână au un risc de infarct cu 32 la sută mai mic decât cele care le mănâncă rar.
Căpşunile şi fructele de pădure pot preveni un infarct

Este un motiv puternic pentru a face din fructele delicioase vedetele meniurilor tale săptămânale. O amplă cercetare americană care a implicat aproape 100 de mii de femei a scos la iveală faptul că persoanele care consumă căpşuni şi fructe de pădure de cel puţin 3 ori pe săptămână au un risc de infarct cu 32 la sută mai mic decât cele care le mănâncă rar.

Responsabile pentru acest beneficiu se pare că sunt flavonoidele, substanţele din fructele roşii care pot menţine sănătatea arterelor de sânge. Acestea se găsesc şi în ceai negru, vin roşu şi sunt recunoscut pentru performanţele în combaterea unor afecţiuni grave cardiace, a demenţei, cancerului şi diabetului.

Chiar dacă un consum de legume şi fructe are beneficii incontestabile, specialiştii insistă asupra faptului că în primul rând fructele de pădure şi căpşunile trebuie să se strecoare constant în alimentaţie, după ce au analizat starea de sănătate şi dietele a 93 600 de femei, cu vârstele între 25 şi 42 de ani.

Fructele de pădure pot fi consumate la micul dejun, împreună cu musli, în smoothie sau pot constitui gustări sănătoase între mese.