Exerciții pentru fesieri care ajută la un sex mai bun

Pe lângă faptul că un posterior mai definit și lucrat este mai apetisant, câteva exerciții pentru fesieri te pot ajuta și să ai parte de un sex mai bun.
19.01.2021 | Alexandra Necsoiu
Exerciții pentru fesieri care ajută la un sex mai bun
Exerciții pentru fesieri care ajută la un sex mai bun

Cu siguranță știi deja că dacă lucrezi mușchiul gluteal îți vei îmbunătăți metabolismul, iar perechea aia de jeanși preferată va arăta fabulos pe tine. Pe lângă faptul că un posterior mai definit și lucrat este mai apetisant, câteva exerciții pentru fesieri te pot ajuta și să ai parte de un sex mai bun. De ce să nu-ți surprinzi partenerul?

Creșterea mușchiului gluteal îți va permite să facă sex în mai multe poziții și unghiuri pentru mai mult timp, iar anumite antrenamente te pot ajuta în acest sens. Unde mai pui că plăcerea sexuală va fi mult mai mare, mai ales atunci când partenerul se bucură de o priveliște fantastică. Exercițiile pentru fesieri pot face chiar și penetrarea anală mult mai plăcută, deoarece contractarea sfincterului în timpul antrenamentului te poate pregăti pentru penetrarea anusului. Iată ce exerciții să faci pentru fesieri pentru o partidă de sex mai bună.

Exerciții pentru fesieri

Podul la saltea

Podul la saltea este un exercițiu care lucrează atât mușchiul gluteal, cât și talia și șoldurile. Este ideal pentru antrenarea părții inferioare a corpului și este un exercițiu potivit chiar și pentru sex. Stai pe spate, pe saltea, cu genunchii îndoiți într-un unghi de 90 de grade și cu călcâiele în podea. Ridică bazinul cât de sus poți și stai 3 secunde cu el ridicat, apoi revin-o la poziția inișială. Fă 3 seturi a câte 10 repetări.

Exerciții pentru fesieri: Podul pe o bancă

Similar podului la saltea, acest exercițiu presupune ca spatele să fie sprijinit de o bancă, scaun, pat sau canapea (ce îți este la îndemână). Picioarele sunt așezate pe podea și trebuie să ridici bazinul. Stai 3 secunde cu el ridicat, apoi revin-o la poziția inișială. Fă 3 seturi a câte 10 repetări. Dacă vrei să faci exercițiul mai dificil, folosește-te de greutăți și pune-le pe picioare.

Exeriții pentru fesieri: plank-ul ridicat

Plank-ul este considerat unul dintre cele mai bune exerciții pentru abdomen, oblici, umeri și chiar și mușchiul gluteal. Mai exact, îți oferă mai mult control și plăcere în orice poziție. Stai în poziție de flotare și cu talia sub umeri. Încearcă să stai în această poziție între 30 și 60 de secunde.

Meditația Kundalini: ce este, beneficii
Meditația Kundalini: ce este, beneficii