Noodles cu brânză, o fuziune de gusturi și culturi

Noodles-ul, într-o fuziune alături de usturoi, fulgi de chili, unt, smântână și brânză într-o tigaie.
Noodles cu brânză, o fuziune de gusturi și culturi
Foto: pexels

De multe ori am auzit de mac and cheese și, dacă te întrebi ce este acest preparat, românește îți spun că e vorba de macaroane cu brânză. Acești carbohidrați cu o textură cremoasă au capacitatea de a-ți potoli pofta de sare și este un dish perfect pentru acest sezon. Recent, un utilizator al platformei TikTok a venit cu o reinterpretare a rețetei, îmbinând câteva elemente esențiale din cultura japoneză. Mai exact, noodles-ul din ramen, acea supă cu ou care se servește în mod tradițional în Japonia, a fost folosit pentru o fuziune alături de usturoi, fulgi de chili, unt, smântână și brânză într-o tigaie.

Noodles cu brânză: rețetă

Toate amestecate alături de noodles au creat un sus cremos și plin de brânză. În mod normal, o porție de ramen instant, conține 2 grame de fibre și 8 grame de proteină, adică 7% din necesarul zilnic de fibre care: 1. crește sațietatea și 2. reglează tractul digestiv, De asemenea, conține 17% din necesarul zilnic recomandat de proteină, un macronutrient care ajută la creșterea și repararea celulelor, țesuturilor și mușchilor.

Indiferent de tipul de noodles pe care-l folosești, combinația de gusturi poate fi făcută după bunul plac. De exemplu, poți opta pentru roșii cherry, baby spanac sau rucola, ciuperci feliate sau broccoli pentru a crește conținutul de fibre și pentru a adăuga vitamine și minerale preparatulu. Tempeh, năut sau carne de pui sunt alternative ideale pentru sursele de proteine.

Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Un medic avertizează: și vegetarienii pot acumula grăsime în ficat
Recomandări: