Dieta de 13 zile: cum să-ți schimbi complet metabolismul

Dieta de 13 zile te poate ajuta să slăbești până la 10 kilograme într-un timp foarte scurt și, în același timp, ajută la schimbarea metabolismului.
21.12.2020 | Alexandra Necsoiu
Dieta de 13 zile: cum să-ți schimbi complet metabolismul
Dieta de 13 zile: cum să-ți schimbi complet metabolismul

Am auzit în ultimii ani de tot mai multe diete, iar pe această listă nesfârșită se numără și dieta de 13 zile care te ajută să-ți schimbi complet metabolismul. Așa cum numele o spune, dieta trebuie urmată pe o perioadă de 13 zile, timp în care trebuie să acorzi mare atenție planului alimentar. În urma acestei diete, metabolismul va fi stimulat astfel încât organismul să ardă eficient caloriile consumate într-o zi obișnuită, iar potrivit specialiștilor, efectele pot dura până la doi ani.

Dieta de 13 zile te poate ajuta să slăbești până la 10 kilograme, dar dacă începi să te simți slăbit în timp ce urmezi acest plan alimentar, încă din primele zile, renunță treptat la acest regim alimentar pentru a obișnui organismul.

Dieta de 13 zile

Ziua 1

  • Mic dejun: o ceaşcă de cafea
  • Prânz: două ouă fierte tare şi spanac
  • Cină: soia la cuptor cu legume înăbuşite

Ziua 2

  • Mic dejun: o ceaşcă de cafea, una ori două felii de pâine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: 200 g de peşte la grătar
  • Cină: soia la cuptor cu o salată verde cu castraveţi şi un fruct (la alegere)

Ziua 3

  • Mic dejun: o ceasca de cafea, una ori doua felii de paine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: două ouă fierte tari, o salată de roşii cu fasole verde
  • Cină: soia la cuptor cu o salată verde cu castraveţi

Ziua 4

  • Mic dejun: o ceaşcă de cafea, una ori două felii de paine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: morcovi (cruzi ori uşor fierţi) cu brânză
  • Cină: salată de fructe şi iaurt vegetalâ

Dieta de 13 zile

Ziua 5

  • Mic dejun: morcvoi (cruzi ori uşor fierti) cu lămâie şi o cafea
  • Prânz: peşte la grill cu roşii crude
  • Cină: soia la cuptor cu o salată verde cu castraveţi

Ziua 6

  • Mic dejun: o ceasca de cafea, una ori două felii de paine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: 200 g de peşte la cuptor
  • Cină: doua oua fierte tari cu morcovi

Dieta de 13 zile

Ziua 7

  • Mic dejun: ceai de lamaie
  • Prânz: soia la grătar şi fructe
  • Cină: orice îţi doreşti (chiar dacă nu face parte din planul alimentar)

Ziua 8

  • Mic dejun: o ceasca de cafea
  • Prânz: două ouă fierte tari, spanac fiert
  • Cină: 200 g de peşte la grill

Ziua 9

  • Mic dejun: o ceaşca de cafea, una ori două felii de pâine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: soia la cuptor cu salată
  • Cină: 200 g de peşte (preparat la cuptor ori la grill)

Dieta de 13 zile

Ziua 10

  • Mic dejun: o ceaşcă de cafea, una ori două felii de pâine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: două ouă fierte tari, o salată de roşii cu fasole verde
  • Cină: soia la cuptor cu o salată verde cu castraveţi

Ziua 11

  • Mic dejun: o ceaşcă de cafea, una ori două felii de pâine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: morcovi (cruzi ori uşor fierţi) cu brânză
  • Cină: salată de fructe şi iaurt vegetal

Dieta de 13 zile

Ziua 12

  • Mic dejun: o ceaşcă de cafea, una ori două felii de pâine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: peşte la grill cu roşii crude
  • Cină: două ouă fierte cu morcovi

Ziua 13

  • Mic dejun: o ceaşcă de cafea, una ori două felii de pâine de cereale cu unt vegetal
  • Prânz: peşte la grill cu roşii crude
  • Cină: două ouă fierte cu morcovi