8 alimente pe care trebuie să le ai în bucătărie dacă vrei să slăbești 

Atunci când vine vorba de alegerea celor mai bune alimente ce ne pot ajuta în eliminarea kilogramelor nedorite, există câteva variante care pot fi consumate oricând.
23.09.2022
8 alimente pe care trebuie să le ai în bucătărie dacă vrei să slăbești 
8 alimente pe care trebuie să le ai în bucătărie dacă vrei să slăbești  Sursa foto: shutterstock5 alimente pe care trebuie să le ai în bucătărie dacă vrei să slăbești 

Slăbim natural atunci când mâncăm sănătos și cu moderație. Alimentația echilibrată va duce întotdeauna la rezultatele dorite, chiar dacă acestea sunt obținute lent. Iar când vine vorba de alegerea celor mai bune alimente ce ne pot ajuta în eliminarea kilogramelor nedorite, există câteva alimente-cheie care pot fi consumate oricând. Iată 8 alimente care promovează slăbitul sănătos.

Avocado

În compoziția fructului de avocado găsim minerale precum fier, calciu, fosfor, magneziu, grăsimi care cresc nivelul colesterolului bun și scad nivelul colesterolului rău, fibre insolubile care previn constipația și fibre solubile responsabile de senzația de sațietate.

Spanac

Frunzele de spanac reprezintă una dintre cele mai bune soluții pentru a scăpa de nevoia de a ronțăi toată ziua ceva.  În plus, împiedică organismul să absoarbă rapid grăsimile din alimente. Spanacul poate fi consumat gătit sau crud, însă specialiștii recomandă consumul salatelor cu spanac crud. În acest mod nu își pierde din proprietăți.

Mere verzi

Merele verzi abundă în mangan, zinc, cupru și potasiu, reduc glicemia, scad colesterolul și contribuie la arderea grăsimilor. Au și rolul de a preveni diabetul, dar și de a accelera procesele metabolice.

Afine

Bogate în antioxidanți, afinele pot fi o alegere excelentă atunci când vine vorba de a savura o gustare delicioasă, dar sănătoasă în același timp. Sunt sărace în calorii și au un conținut ridicat de fibre, acest fapt ducând la senzația de sațietate. Pot fi consumate proaspete, înghețate sau în iaurtul preferat. 

Nuci

Bogate în proteine, fibre, dar și în grăsimi sănătoase, nucile pot fi incredibil de sățioase. Astfel că includerea lor în dietă ne poate ajuta să mâncăm mai puțin, dar corect și, în cele din urmă, să scăpăm și de kilogramele nedorite. 

Fulgi de ovăz

O altă opțiune extrem de sănătoasă, fulgii de ovăz pot fi pregătiți dimineața în câteva minute. Cu un conținut crescut de fibre, aceștia pot fi consumați cu lapte, iaurt sau alături de nuci sau semințe. 

Legume congelate

Legumele congelate sunt și ele o variantă alimentară foarte bună la cura de slăbire. Bogate în fibre și antioxidanți, legumele asortate congelate pot fi consumate ca garnitură, alături de preparatul din carne preferat. 

Somon

Somonul poate fi o alegere excelentă în procesul de slăbire. Plin de acizi grași de tip Omega 3, dar și de proteine sățioase, el poate fi introdus în dieta noastră de două ori pe săptămână, favorizând astfel procesul de slăbire.  

Reguli importante în procesul de slăbire  

Pentru o slăbire sănătoasă, nu uitați de cele mai importante reguli:  

  • Mese luate la ore fixe  
  • Fără gustări elaborate (maximum un fruct, câteva semințe, nuci sau afine) 
  • Fără prăjituri sau dulciuri din comerț 
  • Fără sucuri acidulate și fără alcool în exces  
  • Fără exces de sare, zahăr sau grăsimi  
  • Fără mezeluri  
  • Fără pastile de slăbit 
  • Mișcare fizică zi de zi: mers pe jos, cu bicicleta, alergare, yoga, pilates, orice îți face plăcere 
  • Și, cel mai important, ambiție, voință și odihnă suficientă! 
Urmărește CSID.ro pe Google News
Alice Moisescu
Alice Moisescu
Ambițioasă, consecventă și iubitoare de frumos, așa cum se descrie chiar ea, Alice este consultant de imagine. Și dacă în adolescență era fascinată de mănușile sau pălăriile bunicii și se inconjura de reviste precum Vogue, Marie Claire sau Harper’s Bazaar, ... citește mai mult
Recomandare video
Acneea juvenilă: cum se îngrijește corect pielea cu acnee