Kinga Sebestyen: 10 reguli ca să slăbeşti inteligent şi eficient până la Sărbători

Regula de bază în orice perioada în care vrem să eliminăm stratul de grăsime şi să ne tonifiem este să mâncăm echilibrat, alimente de care organismul are nevoie şi fără a le combina haotic, şi să facem mişcare, cardio îmbinat cu ridicare de greutăţi pentru a creşte masa musculară.
Kinga Sebestyen: 10 reguli ca să slăbeşti inteligent şi eficient până la Sărbători

Regula de bază în orice perioada în care vrem să eliminăm stratul de grăsime şi să ne tonifiem este să mâncăm echilibrat, alimente de care organismul are nevoie şi fără a le combina haotic, şi să facem mişcare, cardio îmbinat cu ridicare de greutăţi pentru a creşte masa musculară. Iată câteva recomandări de bază ca să slăbim deştept şi eficient, oferite de cel mai renumit instructor de Kangoo Jumps din România, Kinga Sebestyen.
 
1.Ţine-te de cele trei mese ale zilei. Ia-le la ore fixe. Cina să fie la cel puţin două ore înainte de culcare.

2. Nu mânca făinoase (pâine albă, paste, patiserie, orice pe bază de făină albă). Singura excepţie ar fi o felie de pâine integrală pe care o poţi avea la micul dejun.

3. Elimină complet zahărul. Fără prăjituri, fără sucuri dulci. Ai grijă că sucurile aşa zise naturale din comerţ conţin mult zahăr. Alege tot timpul apa plată (2 litri pe zi, în medie).

4.Nu asocia carnea cu cartofii sau cu tot ce înseamnă carbohidraţi. Consumă o friptură de pui slabă doar cu salată (de preferinţă verde), fără garnitură.

5. Mănâncă fructe în cantităţi limitate, la două ore dupa ce ai luat masa. Nu combina fructele între ele. Alege doar un singur tip (evită salatele de fructe).

6. Axează-te pe multe legume ce conţin fibre pentru că acestea ajută digestia, iar rezidurile şi toxinele din corp se vor elimina mult mai uşor.

7. Dimineaţa alege un iaurt grecesc cu cereale, puţină miere si afine. Îţi va oferi proteina şi antioxidanţii de care ai nevoie.

8. Fă zilnic mişcare. Dimineaţa, înainte de a pleca la serviciu – la sala sau acasă. Fă încălzire, apoi puţin cardio şi apoi ridică greutăţi pentru a creşte masa musculară. Aceasta are nevoie de energie, pe care o va lua din stratul de grăsime existent. Poţi alterna zile în care doar ridici greutăţi cu zile în care faci doar cardio (bandă, stepper, bicicletă, alergat în aer liber), ori înscrie-te la ore de Kangoo Jumps.

9. Bea un shake proteic după fiecare antrenament.

10.Fă-ţi un ritual zilnic în acest mod, nu te abate de la el, nu trişa consumând dulciuri sau produse cu mulţi carbohidraţi, iar, în timp, combinat cu mişcarea zilnică (mininum o oră), rezultatele vor apărea.

Cei care vor să slăbească, în special acum, înainte de sărbătorile de iarnă, se pot înscrie într-un program eficient prin care se pot da jos chiar şi până la 30 de kilograme, în mai puţin de trei luni. Amatorii pot participa la sesiuni de Kangoo Jumps, urmând ca apoi să continue seria de antrenamente, de trei ori pe săptămână, timp de trei luni.

Aflaţi de aici mai multe detalii despre programul “Kangoo Jumps slăbeşte sănătos” conceput de Kinga Sebestyen!