Exerciţii pentru sâni apetisanţi, fără implanturi!

Implanturile cu silicon sunt ultima soluţie recomandată atunci când vine vorba despre sâni fermi.
Autor: Iulia Pocol
Exerciţii pentru sâni apetisanţi, fără implanturi!

Implanturile cu silicon sunt ultima soluţie recomandată atunci când vine vorba despre sâni fermi.

În acest caz, secretul stă în consecvenţă şi multă răbdare. Rezultatele nu vor veni peste noapte, însă vor fi aşa cum ţi le doreşti.

Cum? Este simplu. Prin exerciţii! Exerciţii uşoare, rapide, dar extrem de eficiente, alături, bineînţeles, de o dietă echilibrată!
 

Iată, deci, tot ce trebuie să faci!

În primul rând, evită să faci sport cu stomacul plin. După masă, organele care au cea mai mare nevoie de sânge sunt cele care se ocupă de digestie, ceea ce înseamnă că făcând sport imediat după masă vei avea o digestie slabă şi o mişcare “proastă”.

Cel mai bine este să aştepţi cel puţin două ore după ce ai mâncat şi apoi să treci la treabă. Dacă muşchii pectoral, care se găsesc sub glandele mamare, sunt în perfectă formă, pot susţine mai bine sânii, lucru care este într-adevăr important pentru a preveni lăsarea sânilor.

Din stând, cu palmele la ceafă, execută trei serii a câte 20 de extensii, trăgând de coate înspre spate.

Continuă executând flotări la perete: aşază-te cu faţa la o distanţă de un metru pe perete, sprijină palmele pe perete la nivelul pieptului şi execută trei serii a câte 10 repetări.

Dacă vrei să exersezi pentru mai mult timp, eventual la sala de sport, iată şi alte exemple de exerciţii pentru sâni!

Apoi, din aşezat cu spatele drept, execută trei serii a câte 30 de forfecări ale braţelor întinse în faţă. Tot din aşezat, cu spatele sprijinit de perete, execută trei serii a câte 30 de forfecări cu braţele îndoite şi pumnii orientaţi înspre tavan.

Din stând cu picioarele depărtate, du palma dreaptă la ceafă şi palma stângă pe şold, execută 30 de extensii trăgând cotul înspre spate, având grijă să menţii spatele drept. Schimbă apoi palma stângă la ceafă şi palma dreaptă pe şold şi execută 30 de extensii.

La final, din stând cu picioarele depărtate, execută 30 de extensii cu braţul stâng întins în sus şi braţul drept jos, alternând stânga-dreapta.

Ţine cont de aceste sfaturi şi încearcă să respecţi acest program de exerciţii măcar de două ori pe săptămână şi vei vedea că rezultatele vor fi vizibile mai repede decât te aştepţi!

Cel mai nou articol Video: