Spirulina luată dimineaţa, pe stomacul gol, taie pofta de mâncare şi dă energie

Spirulina poate ajuta în procesul de slăbire, dar contribuie şi la întărirea sistemului imunitar şi conferă energie.
Autor: Paula Rotaru
Spirulina luată dimineaţa, pe stomacul gol, taie pofta de mâncare şi dă energie

Spirulina conţine proteine în proporţie de peste 60% uşor asimilabile de organism. Conţine tot atâta calciu, fosfor şi maneziu cât conţine şi laptele. Vitamina E este într-o proporţie asemănătoare ca în germeni de grâu iar B12 cât în ficatul crud.

Spirulina întăreşte sistemul imunitar, este benefică în caz de astenie cronică, în perioadele post operatorii de refacere.

Sportivii chinezi consumă spirulină înainte de competiţii pentru că ridică rapid nivelul de energie pe parcursul competiţiei.

Citeşte aici mai multe despre beneficiile spirulinei 

Singurul produs care îţi asigură ţie ca individ absolut tot ce îţi trebuie este spirulina. Este singurul produs cu care s-a plecat în cosmos, fiind hrana cosmonauţilor. Dacă un om consumă între 8 şi 12 grame pe zi, acesta nu mai are nevoie efectiv să mănânce.

Inginerul chimist Stefan Manea spune că spirulina este hrana viitorului şi, pentru orice fel de afecţiune o putem folosi pentru a obţine o sănătate de fier.

”Mă declar fan al spirulinei, deşi, deunăzi mă întreba cineva: Sincer, sunt mai multe la un loc. Nefiind o consumatoare de cafea, se întâmplă des să am zile în care să nu am putere pur şi simplu. Doi, mă chinuiam cu tot felul de diete să slăbesc. Trei, mă plimbam printre rafturile farmaciilor după vitamine. Am descoperit acum un an şi jumătate spirulina. Am citit despre ea, m-am documentat şi am trecut la fapte. Am prins energie, iar luată pe stomacul gol dimineaţa, slăbeşte, bine, slăbeşti în timp progresiv. Oricum, altfel nu e bine”, spune  Andreea Stroe pe blogul său.

Cum se consumă spirulina:

  • 3 g/zi pentru menţinere
  • 5 g/zi în caz de epuizare sau de boală în progres
  • 10 g/zi în cazul unor boli grave, competiţii, sarcină sau alăptare

Contraindicaţii la consumul de spirulină: bolnavii de hipertiroidie trebuie să evite spirulina deoarece conţine iod, care
stimulează tiroida. De asemenea, consumul excesiv de spirulină poate acentua simptomele hipotiroidismului.