Cele mai eficiente diete în opinia nutriţioniştilor

Regimul RAW şi Weight Watchers au fost numite cele mai bune diete ale ultimilor ani de către un juriu de nutriţionişti americani, pentru U.S. News & World Report. Rezultatele au fost bazate pe 32 de analize detaliate.
Autor: Paula Rotaru
Cele mai eficiente diete în opinia nutriţioniştilor

Regimul RAW şi Weight Watchers au fost numite printre cele mai bune diete ale ultimilor ani de către un juriu de nutriţionişti americani, pentru U.S. News & World Report  2014. 

Rezultatele au fost bazate pe 32 de analize detaliate. Iată ce presupune, pe scurt, fiecare dietă în parte:

Dieta Raw

Dacă urmezi acest regim alimentar, vei mânca produse negătite, neprocesate, crude, aşa cum le iei din grădină (fără să fie expuse la pesticide şi ierbicide). Esenţiale în dieta Raw sunt fructele, legumele, nucile şi seminţele. Cei care urmează această dietă ajung să consume jumătate din numărul caloriilor pe care le-ar fi ingerat în mod obişnuit.

Weight Watchers

Cei de la Weight Watchers spun că, urmând regimul lor, vei slăbi 1 kilogram pe săptămână. Se pune accent pe alegeri culinare sănătoase şi săţioase. Fiecare produs alimentar are un număr de puncte, în funcţie de proteinele, carbohidraţii şi caloriile conţinute.
Preparatele care îţi dau un sentiment de saţietate pentru mai mult timp au mai puţine puncte (de exemplu, un smoothie de 200 calorii), în timp ce acelea care nu îţi potolesc foamea primesc mai multe (un suc de 400 calorii).

Biggest Loser Diet 

Acesta este un plan pe şase săptămâni gândit să-ţi grăbească scăderea în greutate şi chiar să-ţi întărească sistemul imunitar. Şi aici este vorba de un regim echilibrat cu porţii zilnice de fructe, legume, proteine slabe şi cereale integrale. Sportul este o parte importantă a regimul de viaţă.

Jenny Craig

Regimul lui Jenny Craig se bazează pe mese deja preparate, echilibrate, şi reţete cu un număr clar de calorii şi grăsimi. Fiecare preparat este gândit să se potrivească greutăţii tale din prezent, nivelul activităţii fizice şi chiar tendinţelor de a mânca atunci când eşti stresat. Craig propune consumarea a 1200 până la 2300 calorii pe zi.

Volumetrics

Dieta Volumetrics merge pe următoarea premisă: atunci când mănânci, cantitatea contează, nu calitatea (numărul de calorii). Astfel, o anumită cantitate de morcovi va avea mai puţine calorii decât aceeaşi cantitate de alune, deşi pe cântar cifrele vor fi aceleaşi. Dacă reuşeşti să-ţi păcăleşti mintea, vei reuşi să slăbeşti.