Pregateste-ti silueta pentru vara

Daca pana mai ieri ai gasit tot felul de pretexte pentru a amana momentul inceperii unei diete, acum, cand vara s-a instalat deja, nu mai ai nici o scuza. Altfel, zadarnic vei ofta in oglinda incercand sa incropesti o garderoba sexi si lejera pentru zilele toride ce se anunta. Iata cateva trucuri prin care silueta ta isi poate recapata formele de alta data.
Pregateste-ti silueta pentru vara
Pregateste-ti silueta pentru vara

Daca pana mai ieri ai gasit tot felul de pretexte pentru a amana momentul inceperii unei diete, acum, cand vara s-a instalat deja, nu mai ai nici o scuza. Altfel, zadarnic vei ofta in oglinda incercand sa incropesti o garderoba sexi si lejera pentru zilele toride ce se anunta. Iata cateva trucuri prin care silueta ta isi poate recapata formele de alta data.

1. Mesteca guma in timp ce gatesti. In felul acesta nu vei mai “gusta” din ciorba, rata impanata si prajitura casei.

2. Bea multe lichide, insa nu confunda foamea cu setea. Hidratarea este buna pentru mentinerea metabolismului la cote inalte.

3. Profileaza-te pe fibre, senzatia de satietate apare mai repede si dureaza mai mult.

4. Adauga stafide in orice mancare, dupa gust, desigur. Este cea mai buna idee pentru un aport consistent si sanatos de energie, inainte de o sesiune de sport.

5. Danseaza prin casa. Cand te imbraci, cand te dezbraci, cand faci curat, doar miscarea este inamicul nr.1 al grasimii.

6. Propune-ti sa lasi de fiecare data in farfurie circa 25% din mancare. Ca o faci la restaurant sau acasa, ai grija sa lasi mereu o parte din calorii in farfurie.

7. Sari peste cocktail! Alcoolul diminueaza arderile de grasimi, asa ca reprofileaza-te pe apa plata sau minerala, aceasta iti va revigora metabolismul.

8. Gata cu liftul. Ia-o pe scari, ce atata comoditate? Alege laptele degresat in locul celui gras (si gustos), fructele in locul prajiturelelor si renunta definitiv la maioneza.

9. Mananca grasimi monosaturate. Acestea nu doar ca protejeaza impotriva bolilor cronice, dar ajuta la eliminarea grasimilor ce se depun pe solduri si burta. Le gasesti in uleiuri, nuci, alune, seminte, avocado si masline.

10. Renunta la mersul la sala. Miscarea era asa de amuzanta cand erai copil, ce s-a intamplat acum? Fa miscare de placere, nu silita. Iesi afara, alearga cu cainele, prin parc, pe plaja, sunt atatea moduri de a face miscare fara sa te simti constransa!

Tags:
Romancele si toxina botulinica
Romancele si toxina botulinica
Cel mai nou articol Video: