5 minute de masaj pentru oricine, oricand, oriunde

Sustinand capul partenerului cu ajutorul mainii stangi, prinde gatul intre degetul mare de la mana dreapta si celelalte degete. Fa 5 cercuri cu degetele, miscandu-le de la baza gatului la baza capului, inapoi in jos si din nou in sus.
5 minute de masaj pentru oricine, oricand, oriunde
5 minute de masaj pentru oricine, oricand, oriunde

„Quick & easy masajul” este o carte pentru toata lumea – indiferent ce varsta ai, te vei bucura de beneficiile sedintelor de masaj descrise aici si vei descoperi tehnici simple care te vor ajuta sa te relaxezi, sa te umpli de energie si sa elimini semnele imbatranirii.

In „Quick & easy masajul”, renumita profesoara de masaj, consultant al ziarului Sunday Telegraph, Beata Aleksandrowicz, iti prezinta sedinte linistitoare de 5 minute pe care le poate face oricine, oricand si oriunde. Daca ai nevoie dimineata cand te trezesti de un masaj care sa te invioreze sau te pregatesti de o intalnire.

Daca partenerul tau ar dori sa scape de tensiune sau copilului tau ii este greu sa adoarma; daca te simti stresata, aici gasesti miscari si exercitii care te pot ajuta sa scapi de aceste neplaceri, sa te reechilibrezi si sa te reenergizezi. Acesta este, intr-adevar, un masaj rapid si usor!

Lectia de relaxare

Ofera-te sa eliberezi tensiunea din umerii si gatul partenerului.

1. Roaga partenerul sa stea confortabil, cu picioarele pe podea. In timp ce stai in partea lui stanga, pune-ti mana stanga pe fruntea lui si maseaza-i ceafa cu mana dreapta. Foloseste miscari lungi, incepand de la baza gatului si lucrand in jos pana la umeri. Partenerul tau ar trebui sa simta caldura in zona gatului.

2. Sustinand capul partenerului cu ajutorul mainii stangi, prinde gatul intre degetul mare de la mana dreapta si celelalte degete. Fa 5 cercuri cu degetele, miscandu-le de la baza gatului la baza capului, inapoi in jos si din nou in sus. Mentine un ritm si pastreaza miscarea lenta si usoara, deoarece gatul poate fi sensibil.

 
3. Cand ajungi la baza capului, continua sa faci cercuri mici cu degetul mare si restul degetelor pe partile laterale ale capului partenerului. Lucreaza incet de-a lungul bazei capului spre urechi, pana cand ajungi la unghiul scalpului, in spatele urechilor. 4. Atunci cand ajungi in acel punct, intoarce-te la punctul de mijloc si incepe din nou, facand cercuri spre urechi. Repeta de 3 ori. Incheie prin a acoperi toata zona gatului partenerului cu palma dreapta. Mentine pentru 30 de secunde.
 
Reguli de aur

Respira corect – ar trebui sa privesti respiratia ca pe un masaj intern al tuturor organelor tale. Foarte frecvent, starea de oboseala, durerile de cap, problemele de vedere sau coordonarea motorie deficitara sunt cauzate de respiratia incorecta.

Nu vorbi – este important sa nu vorbesti in timpul masajului. In acest fel, iti poti “inchide” gandurile, ca un fel de pauza mintala, pentru a-ti reimprospata tot sistemul.

Presiunea potrivita – daca iti asculti corpul cu atentie, acesta iti va spune daca presiunea nu este buna. Evita presiunea directa pe oase, mai ales cand lucrezi de-a lungul coloanei vertebrale. Intotdeauna concentreaza presiunea pe muschi.

Gaseste ritmul si viteza perfecte – exerseaza facand miscari lente. Descopera-ti organismul incet si cu grija prin procesul atingerii. Cu cat esti mai prezenta, cu atat va deveni mai naturala miscarea lenta a masajului.  

 
 
Tags:
Andreea Chirila

Andreea Chirilă este absolventă a Facultăţii de Filosofie şi a ocupat timp de 8 ani funcţia de editor coodonator al revistei “Ce se întâmplă, doctore?”. De asemenea, Andreea Chirilă s-a ocupat de rubrica de beauty a revistei, prin pictoriale, articole dedicate tendinţelor din make ... citește mai mult

Noutatile anti-rid vin de la Paris
Noutatile anti-rid vin de la Paris
Cel mai nou articol Video:
Alina Lazăr, consilier dezvoltare personală : Cum alegem terapeutul potrivit