Uleiul de peste ar putea reduce riscul de cancer la san

Uleiul de peste ar putea reduce riscul de cancer la san

Conform unui studiu recent aparut in revista Asociatiei Americane pentru Studiul Cancerului, grasimile sanatoase din peste sunt in topul alimentelor care pot preveni afectiunile grave.

Pentru a cerceta beneficiile uleiului de peste, medicii de la Institutul de Studiu al Cancerului Fred Hutchinson Cancer Research Center din Seattle au stat de vorba cu 35 de mii de femei si le-au rugat sa completeze un chestionar referitor la utilizarea suplimentelor alimentare, cu sau fara vitamine si ulei de peste. Apoi, le-au urmarit timp de sase ani.

Dintre toate femeile, aproape 900 au facut cancer de san. Dupa analizarea chestionarelor si corelarea cu imbolnavirile de cancer, medicii si-au dat seama ca persoanele care au consumat in mod frecvent suplimente alimentare cu ulei de peste, care contin grasimi santoase de tip Omega 3 si Omega 6 si-au redus cu 32 la suta riscul de cancer.

Studiul este primul care demonstreaza o legatura clara intre consumul de ulei de peste din suplimente si scaderea riscului de cancer mamar la femei. Totusi, medicii spun ca este nevoie de inca multe alte cercetari care sa confirme suta la suta ca doar folosirea uleiului de peste previne instalarea tumorilor maligne la san.

Citeste si: Cancerul mamar, prevenit cu o specie de pepeni?

Sursa: Fhcrc.org



Autor: Elena Nistor

Tags: ulei de peste, cancer mamar, san

exclusiv online din 05.2011
 
 
Pe aceeasi tema
Articole recomandate
 

Noutăţi pentru sănătatea ta

Noutăţi pentru sănătatea ta
17.05.2012
Un ritm de viaţă alert, sau dimpotrivă, sedentarismul, deliciile culinare în exces, stresul cotidian, micile vicii, toate acestea se resimt...
mai mult
 
 
 

Curat-murdar! Cele mai contaminate obiecte de curăţenie din casă

Curat-murdar! Cele mai contaminate obiecte de curăţenie din casă
16.05.2012
Anumite ustensile de care ne folosim pentru a face curăţenie sau pentru a ne spăla sunt mai murdare decât am fi crezut. Cine şi-ar fi...
mai mult
 
 
 

Ce nu ştim încă despre borelioze?

Ce nu ştim încă despre borelioze?
09.05.2012
Am inceput primavara 2012 cu speranţe si cu sfaturi noi pentru sănătate curată şi frumuseţe strălucitoare. În aceeaşi măsură, am...
mai mult
 
 
 

Cum se manifestă lipsa de vitamine?

Cum se manifestă lipsa de vitamine?
25.04.2012
E bine ştiut că organismul uman nu poate funcţiona în parametri normali, nu se poate regenera sau dezvolta adecvat dacă nu i se asigură...
mai mult
 
 

Vezi toate articolele

 
Comenteaza

Articol: Uleiul de peste ar putea reduce riscul de cancer la san

Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

nume autor *
email *
titlu *
comentariul tau*

* - campurile marcate cu steluta sunt obligatorii

Redactorii csid.ro isi rezerva dreptul de a modera comentariile. Vor fi sterse comentariile care conţin injurii, un limbaj licentios, instigare la incalcarea legii, la violenta sau la ura.
Va multumim!

 
Nu exista comentarii
Publicitate
Horoscop 25.05.2012

S-ar putea să apelezi la rezerve ca să-ţi permiţi diverse lucruri plus o minivacanţă de 1 Mai. 2 săptămâni din luna mai, între 15 şi 27, e posibil să împrumuţi banii de care ai nevoie ca să te poţi mişca. În dragoste mai persistă nişte sloiuri care se vor topi cu timpul, dar trebuie să-ţi dozezi răbdarea şi să fii conciliantă. În sfera sănătăţii e o încărcătură apăsătoare şi trebuie să-ţi faci un set de analize medicale şi să urmezi şi un tratament, la o adică, să nu se cuibărească vreo boală.

alege orasul