Lavinia Petrea şi Paul Angelescu – vacanţă de vis în paradisul grecesc

Una dintre prezentatoarele Ştirilor ProTv de la ora 7:00, Lavinia Petrea, şi iubitul ei, corespondentul Ştirilor ProTv Paul Angelescu, şi-au petrecut vacanţa de vară în insula Thassos. „Am dat jos tot machiajul, am luat cele mai comode haine, crema cu factor mare de protecţie pentru plajă şi câteva accesorii pentru snorkeling şi-am plecat în vacanţă”, povesteşte Lavinia.
  • Publicat:
  • Actualizat:
Lavinia Petrea şi Paul Angelescu – vacanţă de vis în paradisul grecesc

Drumul spre insula Thassos s-a dovedit a fi şi el unul de poveste, mai ales călătoria pe mare.
„Zeci de pescăruşi însoţesc feribotul şi sunt atât de obişnuiţi cu prezenţa turiştilor încât îţi mănâncă, la propriu, din palmă”, spune prezentatoarea Ştirilor ProTv.

Lavinia şi Paul au încercat să profite de fiecare moment petrecut în paradisul grecesc, aşa că au străbătut insula în lung şi-n lat în căutarea unor locuri care să le taie respiraţia.
„Datorită unor prieteni buni foarte familiarizaţi cu această insulă, am ajuns pe plaje superbe, ne-am plimbat cu barca, am înotat în larg, am făcut snorkeling şi – un lucru important pentru mine – am reuşit să-mi înfrâng teama şi să sar în mare de pe stânci”, a povestit încântată Lavinia.

Tocmai pentru că s-a bucurat de o vacanţă plină de mişcare, Lavinia s-a răsfăţat în voie zi de zi cu îngheţată de mango, dar nu s-a întors cu niciun kilogram în plus.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”