Cloud no°9- primul pop-up store dedicat produselor de autor

Cloud no°9, primul pop-up store dedicat produselor de autor, in serie limitată sau unicat, are prima oprire la Godot Cafe Teatru, în Centrul Vechi, pe strada Blănari, nr. 14. Sâmbătă (27 octombrie) şi duminică (28 octombrie), între orele 11.00-17.00. Pregătiţi-vă pentru o sesiune de shopping de calitate, departe de agitaţia cumpărăturilor de serie, făcute, pe fugă, în mall-uri.
Cloud no°9- primul pop-up store dedicat produselor de autor

Cloud no°9, primul pop-up store dedicat produselor de autor, in serie limitată sau unicat, are prima oprire la Godot Cafe Teatru, în Centrul Vechi, pe strada Blănari, nr. 14. Sâmbătă (27 octombrie) şi duminică (28 octombrie), între orele 11.00-17.00. Pregătiţi-vă pentru o sesiune de shopping de calitate, departe de agitaţia cumpărăturilor de serie, făcute, pe fugă, în mall-uri.

Cloud no°9 este mai mult decât un târg, este un eveniment dedicat bunului gust. Vor fi prezenţi cei mai buni tineri designeri români, câte unul pentru fiecare domeniu în care aceştia îşi exprimă creativitatea: haine, bijuterii, pantofi, genţi, cosmetice bio, decoraţiuni interioare. Printre expozanţii care vor participa la Cloud no°9  se numără IRENKA, Andreia Gabriela Popescu, iBoutiquela, Ykym Bags, Luic’s Stuff, Lou Lou lingerie, Soap Mill, Una ca Luna, Amărui de Ciocolată. 

Cloud no°9 este mai mult decât un magazin, este un spaţiu interactiv de socializare, al celor care apreciază calitatea. În cadrul evenimentului, vor avea loc demonstraţii speciale de make-up by Katalina Barbu şi de creaţie de bijuterie contemporană, ale artiştilor din cadrul Şcolii de Bijuterie Contemporană. Vizitatorii Cloud no°9  pot savura un fresh Godot cu ghimbir, în timp ce răsfoiesc cărţile de fashion aduse de librarialibertas.com sau pot lua un ceai la pachet, alegând din zecile de sortimente delicioase aduse de Kaffa.

Cloud no°9 este un eveniment recomandat de Dana Rogoz şi susţinut de Clara Ilie PR Agency.

Cloud no°9 este organizat de Slow Retail. Slow Retail înseamnă inspiraţie, unicitate şi valoare în actul comercial. Înseamnă recrearea, printr‐o relaţie directă client‐creator, a unei culturi a shopping‐ului.

Cel mai nou articol Video:
Dr. Matei Bâră: radioterapia în cancerele digestive