VEDETE LA PESCUIT Nu este o minciună!Chiar pescuiesc!

V-aţi întrebat vreodată ce poţi să faci când ai cam totul la picioare? Să mergi în vacanţă în locuri sălbatice, să te arunci din avion sau orice îţi trece prin cap. Există câteva celebrităţi care nu-şi doresc acţiuni extreme, ci ori de câte ori au ocazia merg la o partidă de pescuit sportiv.
  • Publicat:

Ne-am obişnuit ca Paris Hilton să fie fotografiată doar la evenimente mondene mai mult sau mai puţin decente. Ea se apără: “Ştiu că oamenii cred că merg doar în cluburi, văd doar diamantele pe care le port şi proprietăţile familiei mele. Dar acasă sunt complet diferită”, spune ea. “Din copilărie m-am comportat ca un băiat. Îmi plăcea să fac sport, să mă bat cu toţi colegii şi să merg la pescuit. Şi acum când sunt acasă am un comportament de năzdrăvan. Şi încă îmi place să merg la pescuit”.

Aşadar, Paris Hilton se suie pe un iacht, cum altfel, şi pleacă în excursii de pescuit sportiv. “Am făcut câteva capturi cu care pot să mă laud, dar niciodată nu am omorât vreun peşte. Este doar un sport extrem de relaxant şi o confruntare directă cu natura pe care o recomand tuturor.”

Cuba Gooding Jr. este o altă vedetă pasionată de pescuitul sportiv. Îl practică în fiecare week-end şi nu se laudă dacă are capturi mari. Aceeaşi activitate se regăseşte şi în programul vedetelor Helen Hunt şi Oprah Winfrey. Fiecare deţine câte un vas perfect pentru pescuit, pe care îl ancorează în largul unui lac, iar viaţa pare perfectă când de uiţi toată ziua la o plută.

Gwen Stefani nu este pasionată doar de muzică şi modă. De când este mămică, merge cu toată familia la pescuit cel puţin o dată pe lună. “Fiul meu are o colecţie de undiţe”, spune ea. “De fapt, colecţionăm împreună astfel de piese.”

Colecţionar de… undiţe, dar şi de vase de pescuit se declară şi actorul Sean Penn. “De câte ori am avut necazuri în viaţa mea, am plecat să pescuiesc. Nimic altceva nu m-a ajutat mai bine să trec peste momentele grele”, mărturiseşte actorul.

Kevin Costner pescuieşte din copilărie. “Pe vremea aceea, abia aşteptam să ajung acasă şi să le arăt părinţilor mei capturile. Acum pescuiesc doar sportiv, o dată pe săptămână. Îmi place să stau ore în şir să mă uit la apă şi aşa uit de toate.” Actorul a scris chiar o prefaţă la o carte despre arta pescuitului şi spune că în câţiva ani, când n-o să-l mai vrea nimeni pe scenă, o să se mute definitiv la casa lui de vacanţă şi o să stea pe lac de dimineaţa până seara.

Harrison Ford a început să îndrăgească pescuitul după ce a jucat în “Indiana Jones” şi a împrumutat hobby-ul de la personajul principal. Acum are propriul lui lac unde stă în linişte, în spatele unei undiţe, şi se bucură de tot ce are natura de oferit. Colin Farrel în schimb a început să pescuiască după câteva vizite într-un centru de dezintoxicare.

“Aveam nevoie de relaxare şi nu reuşeam să mă destind indiferent de ceea ce făceam. Am fost la un pas de moarte din cauza alcoolului şi, după ce am primit ajutor atunci când am avut nevoie, m-am gândit că ar trebui să fac şi eu ceva pentru mine. Prima oară am fost într-un sat din Alaska, unde absolut toată lumea mergea la pescuit. Mi-am luat şi eu o undiţă şi evident n-am prins nimic. Doar că, după 3 ore de stat lângă apă, gândurile mele au început să fie clare. Simţeam optimismul de care nu-mi mai aduceam aminte să fi fost prezent vreodată în viaţa mea”, povesteşte Colin Farell.

Citeşte şi: Kim Kardashian provocatoare în costumul de baie

Urmărește CSID.ro pe Google News
Andreea Groza - Redactor colaborator
Mă întâlnesc în fiecare zi cu doctori. Pentru cei mai mulţi pământeni, care nu sunt ipohondri, probabil, acest comportament pare ciudat. Dar socializăm în cadrul unor interviuri în care noi, echipa, încercăm să aflăm poveşti scurte şi concise despre cum putem să funcţionăm optim. Fiecare ...
citește mai mult
Jennifer Aniston s-a logodit
Recomandare video
Tratamentul personalizat în cancerul de sân