Cât de repede trebuie să mergi pe banda de alergat pentru a slăbi

  • Publicat:
Cât de repede trebuie să mergi pe banda de alergat pentru a slăbi

Dacă banda de alergat este sursa ta principală de cardio, probabil că ești mereu în căutare de modalități de a-ți maximiza rutina. În plus față de antrenamentul de forță, participarea regulată la activități cardio este o parte crucială a unui program de exerciții bine echilibrat, în special dacă încerci să elimini kilogramele nedorite. Iată cât de rapid ar trebui să mergi pe banda de alergat pentru pierderea în greutate, împreună cu durata recomandată a antrenamentului.

Cât de repede trebuie să mergi pe banda de alergat pentru a pierde în greutate

Ritmul variază în funcție de fiecare persoană, dar, orientativ,  trebuie să vizezi un ritm vioi care să îți crească pulsul și să te facă să transpiri. Ar trebui să poți menține ușor o conversație. (Dacă nu poți, atunci mergi prea repede.) Practic, ritmul tău țintă ar trebui să fie de cinci-șase kilometri pe oră. Ar trebui să poți menține acest ritm timp de 30 de minute până la o oră. Pe măsură ce câștigi mai multă experiență în rutina ta de fitness, poți crește viteza și să incluzi intervale de alergare.

Cât de lung ar trebui să fie antrenamentul tău pe banda de alergare pentru pierderea în greutate? 

Durata antrenamentului pe banda de alergat este un alt aspect care poate fi unic pentru fiecare individ. Cu toate acestea, un punct de plecare bun este de cel puțin 30 de minute de activitate continuă. Pe măsură ce progresezi, poți prelungi antrenamentul la 45 de minute până la o oră. 

Amintește-ți că este esențială consecvența în eforturile tale, așa că ar trebui să încerci să faci cel puțin 150 de minute de exerciții moderat intense în fiecare săptămână.

Cum contribuie mersul pe bandă la un program eficient de pierdere în greutate?

  • Arderea caloriilor. Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că a face pași zilnici sau a merge pe bandă sau pe trotuar ajută organismul să ardă calorii, conducând la pierderea în greutate în timp. Numărul de calorii arse depinde de viteza cu care mergi și de durata antrenamentului.
  • Accesibilitatea. Accesibilitatea este crucială atunci când îți creezi un regim regulat de fitness, deoarece te ajută să rămâi consecvent pe termen lung. Banda de alergat îți permite să faci exerciții indiferent de vreme.
  • Stimulează tonifierea musculară. 

Sursă foto: Shutterstock

Urmărește CSID.ro pe Google News
Nicoleta Agheana
Nicoleta Agheană este un jurnalist reputat, cu experienţă în lifestyle şi sănătate, realizând de-a lungul timpului articole şi proiecte atât pentru publicaţii internaţionale, cât şi pentru brandul “Ce se întămplă, doctore?”. Domeniile de interes pe care le acoperă Nicoleta Agheană ...
citește mai mult
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”