Exercitiile Kegel – cum se fac

Iata cateva exercitii care te vor face sa ajungi mai repede pe culimile extazului.
Exercitiile Kegel – cum se fac
Cum sa faci exercitiile Kegel

Kegel extins 

Contracta muschiul pubo-coccigian si mentine. Incepe prin a contracta cat de tare poti pentru 5 secunde si apoi incearca sa mentii pana la 20 de secunde.

Muschiul poate obosi dupa un astfel de exercitiu, asa ca poti face aceste exercitii la intervale mai mari de timp pe durata unei zile. Formeaza-ti un obicei din exersarea muschiului pubo-coccigian dupa ce ai urinat.

Exercitii de ridicare

Imagineaza-ti ca vaginul tau este un lift. Contracta muschiul PC si creste treptat tensiunea ca atunci cand urci in sus cu liftul – etajul al doilea, al treilea, al patrulea si, in fine, etajul al cincilea.

Acum elibereaza treptat tensiunea, mergand in jos cu liftul – etajul al patrulea, al treilea, al doilea, primul, parter. La sfarsit, contracta din nou la etajul intai si mentine acest tonus tot timul.

In cele din urma, pentru a-ti lucra cu adevarat muschii PC, incearca exercitiile Kegel in diferite pozitii – cand stai pe scaun, in picioare, intinsa sau in genunchi, de doua sau trei ori pe zi. Daca le faci regulat, vei simti diferenta in 8 pana la 12 saptamani. Succes!

Tu ai incercat exercitiile Kegel?


Citeste si Cum sa fii in forma de Sarbatori
                  Cursuri de gimnastica intima Kriston

Pagina 2 din 2
Cel mai nou articol Video:
Ce este atașamentul și cum îți influențează viața