Cum să pierzi o măsură la haine până la Craciun!

Iata cateva sfaturi care te pot ajuta sa-ti mentii silueta.
Cum să pierzi o măsură la haine până la Craciun!
Cum sa pierzi o masura la haine pana de Craciun

5. Tine la indemana un calculator de calorii
Asta este cea mai usoara cale sa reduci marimea portiilor. De obicei le masuram doar din ochi (iar studiile arata ca ne inselam) si astfel, subestimam numarul caloriilor cu pana la 50%. Cauta un ghid al caloriilor si calculeaza-le in functie de ceea ce mananci.

6. Renunta la caloriile din lichide
Caloriile din lichide nu sunt percepute de corp la fel ca cele din alimentele solide. Astfel ca 300 de calorii, spre exemplu, pot fi consumate fara ca tu sa primesti vreun semn de alarma din partea organismului. Renunta la sucurile normale ori din fructe, apele indulcite si laptele integral. Incearca sa reduci consumul caloriilor si din bauturile alcolice. Apa ramane solutia cea mai sanatoasa.

7. Creste activitatea zilnica
Asta inseamna sa te misti mai mult. Stai in picioare, in loc sa te asezi pe scaun. Mergi pe jos in loc sa apelezi la masina. Grabeste pasul din cand in cand atunci cand esti la plimbare. Ca sa slabesti, trebuie sa cresti ritmul si ai nevoie sa fii activa 60 de minute zi.

Ca sa te mentii sunt suficiente doar 30 de minute. E in regula daca vrei sa imparti timpul in reprize mai scurte. Desi acest pas este ultimul din lista, este cel mai important. Nu sari peste el!

Ca sa slabesti un kilogram pe saptamana, va trebui sa reduci cu macar 500 numarul caloriilor. Iar asta va trebui sa fie rezultatul unei activitatii mai intense si a unei diete mai corecte. Daca mergi 1,5 kilometri pe zi (aproximativ 2500 de pasi), arzi 100 pana la 150 de calorii.

Exercitiile te ajuta sa scapi de presiunea obiceiurilor alimentare la care nu poti renunta. In asta consta managementul greutatii: calorii pe care le consumi si calorii pe care le arzi.

Pagina 2 din 2