5 alimente care te pot ajuta să îți crești masa musculară

  • Publicat:
5 alimente care te pot ajuta să îți crești masa musculară

Ai grijă să introduci în dietă și să ai mereu la  îndemână aceste alimente bogate în nutrienți pentru a-ți crește energia și pentru a construi masă musculară (nu, nu trebuie să fii culturist ca să îți dorești să ai mai mulți mușchi). Și există și o parte și mai bună dacă te obișnuiești să le consumi: deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimea, vei obține forță, energie și îți vei accelera metabolismul.

Iată care sunt 5 dintre alimentele care te pot ajuta să îți crești masa musculară

Ouă fierte tari

Un ou mare furnizează 6g de proteine care stimulează metabolismul și poate să fie parte a unui mic dejun gustos și sățios. Încearcă să fierbi mai multe ouă și să le păstrezi în frigider. Poți chiar să iei un ou în geanta de sală pentru o gustare după antrenamentul tău.

Quinoa prefiartă

Această sămânță versatilă oferă 8g de proteine complete pe ceașcă, furnizând toți cei nouă aminoacizi esențiali de care are nevoie corpul tău. O sursă excelentă de proteine pentru vegani, care poate fi introdusă în tot felul de gustări delicioase și ușor de luat cu tine. 

Avocado

În plus față de a furniza 2g de proteine la fiecare jumătate, avocado conține și grăsimi mononesaturate – adică grăsimi bune care ajută la reducerea colesterolului, a senzației de foame și chiar a grăsimii abdominale. Pentru un fruct (da, avocado este un fruct), asta înseamnă o cantitate semnificativă de proteine.

Afine

Sunt pline de fibre pentru a te ajuta să ții foamea la distanță, iar cercetările arată că un consum zilnic poate reduce durerea musculară cauzată de exercițiile fizice intense. Un studiu din Noua Zeelandă a arătat că afinele au proprietăți atât antioxidante, cât și antiinflamatorii care ajută la recuperare – ajutându-te să te pregătești pentru următorul antrenament cu mai puține dureri.

Spanac

Această legumă cu frunze verzi nu este prima opțiune atunci când te gândești să obții o doză bună de proteine, dar dintre toate frunzele verzi disponibile, spanacul are cel mai mare conținut de proteine – 5g pentru 1 ceașcă gătită. Încearcă-l într-un smoothie cu afine și avocado, pentru a obține un combo învingător.

Foto: Shutterstock

Urmărește CSID.ro pe Google News
Nicoleta Agheana
Nicoleta Agheană este un jurnalist reputat, cu experienţă în lifestyle şi sănătate, realizând de-a lungul timpului articole şi proiecte atât pentru publicaţii internaţionale, cât şi pentru brandul “Ce se întămplă, doctore?”. Domeniile de interes pe care le acoperă Nicoleta Agheană ...
citește mai mult
Recomandare video
Chips-uri din Salam Săsesc și Corndog cu Crenvurști din Piept de Pui