Oricine poate avea abdomen cu pătrăţele!

Vine vara, hainele se subţiază. La vedere sunt tot mai des braţele, picioarele şi abdomenul. Am aflat de la antrenorul de fitness Alex Gritts ce trebuie să facem pentru a fi cât mai mândri de modul în care arătăm.
Oricine poate avea abdomen cu pătrăţele!

Vine vara, hainele se subţiază. La vedere sunt tot mai des braţele, picioarele şi abdomenul. Am aflat de la antrenorul de fitness Alex Gritts ce trebuie să facem pentru a fi cât mai mândri de modul în care arătăm.


CSÎD: Ce măsuri sunt astăzi ideale pentru femei şi pentru bărbaţi?
Alex Gritts: Corpul nostru trebuie să ne mulţumească pe noi în primul rând şi nu să fie conturat după numere standard sau limite impuse.
Trebuie găsit un echilibru între frumos şi sănătos.

CSÎD: Cum scăpăm de aspectul de abdomen flasc?
Alex Gritts: Atunci când vine vorba despre abdomen plat şi o talie frumoasă, alimentaţia joacă un rol extrem de important, de aici şi expresia „abs are made in the kitchen.” Un nutriţionist o să ştie întotdeauna cum să îndrume fiecare persoană pe drumul cel bun al nutriţiei.

CSÎD: Ce exerciţii trebuie să facem la sală?
Alex Gritts: Ca şi exerciţii recomand exerciţii care să acopere toată musculatura mijlocului corpului. Un antrenament eficient pentru modelarea abdomenului este cel în sistem circuit, 4-5 exerciţii lucrate fără pauză, care se poate repeta până la 4-5 ori, urmat de o sesiune uşoară de cardio, 20 minute bandă sau bicicletă.

CSÎD: Cât de des?
Alex Gritts: Pentru o evoluţie nu prea rapidă, dar eficientă în care corpul să se recupereze, recomand antrenamentul pentru abdomen de 2-3 ori pe săptămână.

CSÎD: Ce alimente sunt de evitat?
Alex Gritts: Fiecare corp este diferit, reacţionează diferit la alimentaţie, dar recomand consumarea unor alimente bogate în fibre, carbohidraţi din fructe şi cereale, proteine la micul dejun, iar pe parcursul zilei să avem mese mici şi dese care să conţină legume şi fructe.

CSÎD: Ce alimente sunt permise?
Alex Gritts: Alimente bogate în proteină, cât mai mult peşte, legume verzi şi fructe. Cel mai important, o hidratare corespunzătoare, minim 2L de apă pe zi!

CSÎD: Oricine poate avea pacheţele?
Alex Gritts: Bineînţeles, ai nevoie doar de 2 lucruri, ambiţie şi determinare.

CSÎD: În cât timp încep clienţii tăi să aibă rezultate?
Alex Gritts: Corpul are nevoie de 14 zile să accepte o schimbare, fiecare persoană răspunde diferit la antrenamente şi plan alimentar.

CSÎD: Ai clienţi cu evoluţii fantastice?
Alex Gritts: Da, am avut şi am în continuare clienţi care muncesc foarte mult şi sunt extrem de dedicaţi, persoane publice care indiferent de program îşi respectă antrenamentele şi alimentaţia.

CSÎD: Cum le menţii motivaţia?
Alex Gritts: Tot timpul am considerat că singura motivaţie de care au nevoie sunt eu. Fiecare client trebuie să vadă la mine în primul rând ce pot să fac pentru corpul meu, ca să le pot da încrederea de care au nevoie să începem o călătorie împreună.

De ce nu m-am lăsat de sport…
De ce nu m-am lăsat de sport…