Carnea de pui, o alegere inspirată pentru sănătatea ta!

Toată lumea mănâncă pui pentru că e uşor de digerat, uşor de preparat, are gust bun şi e accesibil. Şi toată lumea ştie că în cura de slăbire puiul are întâietate.
Carnea de pui, o alegere inspirată pentru sănătatea ta!

Toată lumea mănâncă pui pentru că e uşor de digerat, uşor de preparat, are gust bun şi e accesibil. Şi toată lumea ştie că în cura de slăbire puiul are întâietate.

În plus, puiul capătă un gust delicios în combinaţie cu legume, condimente, sosuri uşoare. Poate fi un ingredient valoros într-un sandvici uşor de consumat când nu avem timp pentru un prânz mai sofisticat. Iar grăsimea din pui este un aliat excelent al sistemului imunitar, greu încercat în orice sezon rece.

Iată câteva sugestii delicioase şi sănătoase!

Pui polonez

Este un aperitiv excelent pentru o petrecere, dar şi pentru o seară petrecută alături de prieteni, şi se prepară în cel mult 20 de minute. Reprezintă o specialitate care vă hrăneşte, iar dacă sunteţi la cura de slăbire, ar fi indicat să preferaţi ardeiul iute celui dulce. Ardeiul iute proaspăt sau uscat creşte metabolismul bazal, adică metabolismul fiecărei celule şi vă ajută astfel să pierdeţi eficient kilogramele în plus. De altfel, ardeiul iute ar trebui folosit zilnic dacă vă doriţi o scădere ponderală cu ajutorul unei diete diversificate.

Burger de pui cu chili şi castravete

Carnea de pui este o variantă sănătoasă de carne albă, care trebuie consumată de 2 ori pe săptămână. Ideal ar fi să optaţi pentru sortimentele crescute cât mai natural. Carnea de pui se poate marina cu o lingură de oţet şi 10 linguri de apă. În acest amestec puneţi carnea crudă, dar şi ceapă, usturoi, cimbru, boabe de ardei dulce sau iute, piper boabe, sare. Apoi introduceţi la frigider timp de câteva ore.

Carnea de pui vă hrăneşte, nu are grăsime încorporată în fibre şi de aceea e pretabilă consumului frecvent. Dar nu evitaţi să consumaţi şi grăsimea unui pui crescut natural. Această materie grasă este utilă pentru sistemul imunitar care trebuie susţinut printr-o dietă cât mai echilibrată, bogată în vitamine, minerale şi lipide sănătoase.
Ştiţi cu siguranţă că atunci când sunteţi răciţi, vi se recomandă o supă călduţă de pui. Grăsimea este motivul acestei recomandări aşa că nu ezitaţi s-o strecuraţi în meniul săptămânal.