Abdomen perfect cu exercitii pentru acasa

Fa exercitiile pe care ti le propunem timp de 8 minute in fiecare dimineata si vei ajunge sa ai abdomenul pe care l-ai visat dintotdeauna. Combina exercitiile cu o dieta slaba in calorii si vei purta haine cu doua numere mai mici.
Abdomen perfect cu exercitii pentru acasa
Abdomen perfect cu exercitii pentru acasa

Rutina de 8 minute vizeaza patru zone diferite ale abdomenului. Timp de 3 zile pe saptamana, incepe exercitiile cu cateva minute de incalzire. Apoi fa miscarile pe care ti le vom arata mai jos, timp de un minut fiecare.

1) Vacuum
Ingenuncheaza pe podea si sprijina-te pe brate. Spatele trebuie sa fie drept. Inhaleaza aer si impinge abdomenul spre podea. Expira aerul si comprima abdomenul. Ramai asa timp de 3 secunde. Repeta pret de un minut.

2) Forta la orizontala
Intinde-te cu fata la podea, picioarele departate usor. Propteste-te in coate si ridica trunchiul astfel incat sa te sprijini doar pe coate si pe varfurile picioarelor. Contractiile muschilor abdominali sunt recomandate. Mentine pozitia timp de 10 secunde. Stai cat de mult poti la inceput, tinzand catre un minut.

3) Exercitii alternate cu ajutorul unui scaun
Asaza-te pe un scaun cu spatele drept si cu talpile picioarelor lipite de podea. Indoaie coatele astfel incat bratele astfel indoite sa fie la nivelul umerilor. Palmele trebuie sa fie indreptate catre exterior. Apropie cotul drept de genunchiul stang si invers. Repeta pret de 1 minut.

4) Flexiuni ale picioarelor stand pe scaun
Din aceeasi pozitie, prinde marginile scaunului cu mainile, cat mai aproape de solduri. Inhaleaza. Cand expiri, ridica usor genunchii catre fata, fara a indoi spatele. Mentine aceasta pozitie 3 secunde si repeta timp de un minut.

Articol exclusiv online

Slabeste cu ajutorul fructelor!
Slabeste cu ajutorul fructelor!
Cel mai nou articol Video: