Seleniu

Oligoelement indispensabil organismului cu proprietăţi antioxidante.

Seleniul (Se) trebuie adus prin alimentaţie  (50-70 micrograme / zi) . Acest oligoelement se găseşte mai ales în fructele de mare şi în produse ca ficat şi rinichi. Seleniul intră în compoziţia enzimelor care acţionează asupra glutationului, o substanţă care protejează celulele faţă de puterea oxidantă a radicalilor liberi.

Informatiile despre terapiile complementare, plantele medicinale sau remediile naturale, care pot veni in ajutorul bolnavului, nu exclud sau nu inlocuiesc tratamentele medicale, ci le completeaza. S.C. Gandul Media Network S.R.L nu este responsabila pentru aplicarea defectuoasa sau nereusita vreunui tratament. Informatiile de pe site si materialele aferente sunt folosite "asa cum sunt" fara garantii de nici un fel. CSID nu furnizeaza sfaturi medicale similare celor pe care le puteti primi de la medicii care efectueaza consultatia si care vin in contact cu realitatea cazurilor dvs. CSID nu isi propune sa inlocuiasca consultul medical de specialitate, informatia prezentata pe acest site are un caracter informativ.
Vezi toate medicamentele in ordine alfabetica
Cele mai noi Articole
Sportul practicat cu regularitate scade riscul de infectare cu COVID-19
Sportul practicat cu regularitate scade riscul de infectare cu COVID-19
Lipsa sexului duce la menopauză precoce? Ce spun medicii
Lipsa sexului duce la menopauză precoce? Ce spun medicii
Sunetele din natură vindecă durerile și reduc stresul STUDIU
Sunetele din natură vindecă durerile și reduc stresul STUDIU
Lapte de banane: valori nutriționale, beneficii, contraindicații
Lapte de banane: valori nutriționale, beneficii, contraindicații
Legătura surprinzătoare dintre hormonii de sex și imunitate
Legătura surprinzătoare dintre hormonii de sex și imunitate