Trucuri prin care eşti păcălit de pozele “înainte şi după”

Imaginile de tip before and after nu reflecta intotdeauna realitatea. Iti dezvaluim 4 trucuri la care apeleaza brandurile pentru produse de slabit care deformeaza realitatea.
  • Publicat:
Trucuri prin care eşti păcălit de pozele “înainte şi după”

Ştim cu toţii acele reclame la pilulele de slăbit şi prafurile magice care topesc grăsimi numai gândindu-ne la ele.

Mai mult decât atât,  suntem atât de uşor de influenţat mai ales când avem la dispoziţie şi imagini de tipul înainte şi după, care ne conving iremediabil că în numai 3, 5, 10 zile ne putem transforma radical corpul dându-ne drept exemplu persoane foarte grase în stânga şi top modele în dreapta.

Dar ce nu ştiai cu siguranţă este că aceste imagini, de cele mai multe ori, nu reflectă realitatea, ci sunt pur şi simplu nişte şiretlicuri la care brandurile axate pe produsele pentru slăbit apelează.

Să descoperim 4 dintre aceste tactici care deformează realitatea:

  1. Se folosesc persoane diferite – mai jos aveţi exemplul clasic: o femeie grasă şi una slabă. Trăsături aproape identice, culoarea părului asemănătoare, aceleaşi haine, diferenţă mare de kilograme. De fapt, nu este una şi aceeaşi persoană, înainte şi după ce a slăbit, ci persoane diferite. Astfel de tactici sunt folosite frecvent, în special pe internet, în încercarea de a vinde pastile de slăbit şi shake-uri miraculoase.


     

  2. Uleiuri, bronz artificial şi suptul burţii – toate fac parte din arsenalul înşelăciunii numite before and after. Bărbatul din imaginea de mai jos este un exemplu edificator că suptul burţii, „baia” de ulei, puţin autobronzant  şi o lumină potrivită fac minuni pentru imaginea perfectă. Iar pentru imaginea de nedorit, cea cu burtă, este suficient, să bagi câteva pungi de chipsuri şi vreo 2-3 prăjituri încât să te balonezi şi să creezi aspectul de non-fit.


     

  3. Plăteşte pe cineva să se îngraşe – sună ciudat, însă există companii care plătesc bani grei persoanelor care au o condiţie fizică excelentă pentru a se îngrăşa, fie şi doar pentru o poză. Este şi cazul tinerei din imaginei de mai jos, care a primit o sumă considerabilă de bani pentru a pune peste 10 kilograme ca să „dea bine” în poza de marketing. De ce acceptă unii aşa ceva? Pentru bani, bineînţeles. Şi pentru că ştiu că la fel de repede cum s-au îngrăşat pot să şi slăbească, acceptă acest compromis, fără să conştientizeze însă că nimeni nu va obţine rezultatele dorite atât de rapid.


     

  4. Prietenul nostru, Photoshop-ul – este un truc pe care, să recunoaştem, majortitatea dintre noi îl folosim pentru a da bine în poze. Diferenţa dintre noi, oamenii de rând, şi cei care au un scop comercial în deformarea realităţii, este că noi ne scoatem o aluniţă sau un coş, în timp ce marii rechini scot centimetri buni din talie, guşă, braţe, abdomen şi tot ce mai poate fi subţiat cu ajutorul baghetei magice. Marea greşeală pe care o fac, însă, aceste branduri, este retuşarea excesivă, fără să acorde atenţie unor detaliii esenţiale, precum coafura sau gesturile persoanei în cauză, care nu se schimbă absolut deloc (să fim serioşi, câte cadre ar trebui să tragă un fotograf pentru ca toate firele de păr să fie perfect aliniate?). Un astfel de exemplu poate fi văzut în imaginea de mai jos.

Concluzia: nu mai credeţi tot ce vi se arată  🙂

Sursa: dailyhiit.com

Urmărește CSID.ro pe Google News
Paula Rotaru - Senior Editor
Senior Editor, [email protected] A făcut parte din echipa Ce se întâmplă, Doctore? în perioada aprilie 2013-decembrie 2023. Articolele sale cuprind informații despre diverse afecțiuni, alimentația echilibrată, îngrijirea pielii și sănătatea emoțională. Colaborări: Viața ...
citește mai mult
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”