Madonna îşi extinde brandul de fitness Hard Candy

Vedeta americană deţine deja opt săli de fitness în lumea întreagă şi a decis să se asocieze cu managerul ei şi cu directorii companiilor New Evolution Ventures şi Epic Rights pentru a-şi extinde brandul Hard Candy
Madonna îşi extinde brandul de fitness Hard Candy

Cântăreaţa americană Madonna îşi extinde brandul de fitness Hard Candy prin intermediul unui nou contract de merchandising, informează contactmusic.com, citata de Mediafax.

Vedeta americană deţine deja opt săli de fitness în lumea întreagă şi a decis să se asocieze cu managerul ei, Guy Oseary, şi cu directorii companiilor New Evolution Ventures şi Epic Rights pentru a-şi extinde brandul Hard Candy şi în domeniul produselor care se vând cu ajutorul comerţului cu amănuntul, precizează site-ul revistei Billboard.

Dan Levin, directorul departamentului Celebry & Lifestyle din compania Epic Rights, a spus: „Am vrut să aducem acest brand către public şi, dacă mulţi oameni nu au avut şansa de a merge într-o sală de fitness Hard Candy, de acum înainte vor putea să experimenteze produsele Hard Candy în oraşele în care trăiesc, prin intermediul celor mai bune aparate de fitness din lume„.

Cântăreaţa americană intenţionează să îşi extindă lanţul de săli de fitness Hard Candy în Asia şi Statele Unite în anul 2016.

Considerată una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor, numită şi „Queen of Pop (regina muzicii pop)”, Madonna este şi cea mai bine vândută cântăreaţă din secolul XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 300 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie 2008, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.

În august 2009, Madonna a concertat la Bucureşti, în cadrul turneului „Sticky and Sweet”.