Donaţiile IKEA Foundation au ajutat copii din 28 de ţări

În 2012, IKEA Foundation a strâns 110 milioane de dolari* sub formă de subvenţii sau donaţii pentru a ajuta copii şi familii sărace din 28 de ţări aflate în curs de dezvoltare.
  • Publicat:
Donaţiile IKEA Foundation au ajutat copii din 28 de ţări

În 2012, IKEA Foundation a strâns 110 milioane de dolari* sub formă de subvenţii sau donaţii pentru a ajuta copii şi familii sărace din 28 de ţări aflate în curs de dezvoltare.

IKEA Foundation este în prezent organizaţia care oferă cele mai importante donaţii la nivel mondial pentru UNICEF, UNHCR, Agenţia ONU pentru Refugiaţi, Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare, Salvaţi Copiii şi Lupta pentru Pacea Internaţională.

Alte momente importante din activitatea desfăşurată în 2012 de IKEA Foundation (datele sunt culese din raportul anual):

• 74 de milioane de copii din India au primit ajutor datorită unui parteneriat realizat cu UNICEF pe o perioadă de 10 ani,

• 9,3 milioane de euro au fost donate către UNICEF şi Salvaţi Copiii prin intermediul campaniei Jucăriilor de Pluş.

• A fost lansat programul IWitness pentru ca angajaţii IKEA să se poată întâlni cu familiile şi comunităţile care au primit ajutor în urma campaniei Jucăriilor de Pluş.

„Am fost foarte bucuroşi să donăm 110 milioane de dolari anul trecut pentru a crea oportunităţi pentru copiii şi familiile sărace care trăiesc în ţările aflate în curs de dezvoltare. Cu toate acestea, nu este important cât am donat, ci cum am oferit donaţiile”, explică Per Heggenes, CEO IKEA Foundation.

„Prin colaborări de lungă durată cu partenerii potriviţi, putem contribui la implementarea unor schimbări durabile şi inovatoare, reuşind să creăm până în 2015 o diferenţă în bine în vieţile a 100 de milioane de copiii”, completează Per Heggenes.

IKEA Foundation susţine prin intermediul campaniei Jucăriilor de Pluş programe pentru ajutorarea copiilor din familii defavorizate realizate împreună cu Salvaţi Copiii România şi UNICEF. 48.171 de jucării de pluş au fost cumpărate din magazinul IKEA din România în timpul campaniei Jucăriilor de Pluş desfăşurată între 4 noiembrie şi 29 decembrie 2012. Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată, IKEA Foundation a donat câte 1 euro pentru proiecte educaţionale realizate de UNICEF şi Salvaţi Copiii.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Tratamentul personalizat în cancerul de sân