4 remedii naturale anti anxietate

Dacă ţi se întâmplă adesea să te îngrijorezi cu privire la diverse aspecte ale vieţii, nu dormi bine, eşti agitat, iar inima îţi bate cu putere, cel mai probabil eşti o persoană anxioasă. Nu te speria, nu este nici pe departe grav şi se poate remedia. Iată 4 trucuri ce îţi pot fi de ajutor în tratare anxietăţii.
4 remedii naturale anti anxietate

Dacă ţi se întâmplă adesea să te îngrijorezi cu privire la diverse aspecte ale vieţii, nu dormi bine, eşti agitat, iar inima îţi bate cu putere, cel mai probabil eşti o persoană anxioasă.

Nu te speria, nu este nici pe departe grav şi se poate remedia.

Iată 4 trucuri ce îţi pot fi de ajutor în tratare anxietăţii!

Remedii naturale împotriva anxietăţii

Ceaiul de muşeţel

Ceaiul de muşeţel, afirmă studiile recente, nu este doar un mit. Anxietatea se tratează foarte bine cu ajutorul său ca urmare a faptului că activează aceiaşi receptori la nivelul creierului pe care îi activează calmantele. Mult mai accesibil şi natural, ceaiul de muşeţel este o variantă foarte bună pentru a tempera starea de anxietate!

Valeriana

Unele suplimente pe bază de plante pot reduce anxietatea fără a provoca somnolenţă (cum ar fi L-teanina), în timp ce altele sunt sedative. Valeriana (Valeriana officinalis) este inclusă în cea de-a doua categorie. Acesta conţine compuşi cu efect sedativ. Guvernul german a aprobat-o chiar ca un tratament pentru problemele de somn. Valeriana are un miros urât, motiv pentru care cei mai mulţi oameni o administrează sub formă de capsulă sau tinctură, mai degrabă decât ceai.

Sportul

Exerciţiile fizice nu sunt utile strict fizicului, ci şi psihicului. Sportul are un efect fascinant asupra creierului, astfel, odată ce tensiunea la nivelul corpului este eliberată, mintea noastră se va simţi mult mai liniştită.

Ştiţi pornirea de a fugi sau ţipa atunci când suntem suprasolicitaţi. Acest lucru se întâmplă pentru că efectiv simţim nevoia psihică şi fizică de a ne elibera de tensiune, iar sportul este cea mai bună modalitate pentru a îndeplini acest lucru!

Mai mult, s-a demonstrat că persoanele care practică exerciţii fizice în mod regulat au o rată mult mai scăzută a dezvoltării anxietăţii. Experţii recomandă „cura celor 21 de minute” pentru că aceasta are un efect sporit asupra reducerii anxietăţii.

Lavanda

Aroma de lavandă (Lavandula hybrida) poate fi un „anti-inflamator emoţional”. Într-un studiu efectuat în Florida, studenţii care au inhalat ulei cu miros de lavandă înainte de un examen au avut un nivel mult mai mic de anxietate, spre deosebire de cei care nu au inhalat mirosul uleiulului.

Într-un studiu german, o pastilă de lavandă special formulată s-a dovedit a reduce simptomele de anxietate la persoanele cu tulburare de anxietate generalizată (DGA) la fel de eficient precum Lorazepamul, un medicament anti-anxietate aflat în aceeaşi clasă cu Valium.

Leurda: planta-vedetă a primăverii!
Leurda: planta-vedetă a primăverii!