Shaorma vegetariană făcută acasă. O poți consuma și în post!

Shaorma este una dintre cele mai la îndemână variante atunci când îți este foame. Dacă vrei să optezi pentru o variantă mai ușoară, fără carne, poți face acasă propria shaorma vegetariană.
Shaorma vegetariană făcută acasă. O poți consuma și în post!
Foto: shutterstock

Shaorma este una dintre cele mai la îndemână variante atunci când îți este foame. De cele mai multe ori, aceasta include carnea de miel, vită, porc sau pui, dar dacă vrei să optezi pentru o variantă mai ușoară, fără carne, poți face acasă propria shaorma vegetariană. Din fericire, gama Bunătăți de la Cris-Tim, ne ajută să înlocuim carnea din preparatele noastre, fie cu ajutorul chifteluțelor vegetale, fi cu șnițelul din soia. Iată două sugestii rapide de shaorma vegetariană făcută în casă.

Shaorma vegetariană cu șnițel din soia

Șnițelul din soia este alegerea excelentă atunci când vrei să înlocuiești carnea în preparatele tale. Poți opta pentru acest ingredient în sharoma vegetariană și poți obține un rezultat delicios, nutritiv și foarte sățios. Pentru această rețetă ai nevoie de:

  • șnițel din soia din gama Bunătăți de la Cris-Tim
  • lipie integrală
  • castraveți murați
  • jalapeño
  • tzatziki vegan
  • cartofi dulci

Îți recomandăm cartofii dulci să îi faci fie la cuptor, fie la airfryer.

Shaorma cu chifteluțe din legume

O altă variantă ideală pentru vegetarieni sau de post este shaorma cu chifteluțe din legume. Aceasta poate fi completată cu humus și legume proaspete. Pentru această rețetă ai nevoie de:

  • humus din gama Bunătăți de la Cris-Tim
  • chifteluțe din legume din gama Bunătăți de la Cris-Tim
  • lipie integrală
  • salată verde
  • roșii
  • castraveți
  • ceapă roșie

Ambele variante îți vor potoli pofta de foame și îți vor încânta papilele gustative. În plus, te bucuri de numeroase beneficii pe care fiecare ingredient în parte le oferă și te asigurăm că la o masă ai toți macronutrienții și micronutrienții esențiali. În plus, să nu uităm de cantitatea de vitamine și minerale prezente în aceste preparate savuroase. Poftă bună!

Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Dr. Raluca Oprea: dieta echilibrată, primul pas în tratamentul ficatului gras